  • Data: 2009-09-23 17:20:56
    Temat: Dysk USB podłączony przez przedłużacz
    Od: Rafał <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Niech mnie ktoś oświeci. Mam dysk USB2, chodzi bez zarzutów,
    ale problem jest w tym, że gdy kabel USB podłączam przez 1 m
    przedłużacz USB, to już nie jest przez komputer, ani przez inne
    urządzenia
    (np. tuner SAT) widziany.
    Myślę sobie, przedłużacz jest za długi... ale nie, bo gdy ów dysk
    podłączam aż przez
    7 m kabel to dysk chodzi bez problemu.
    Inny przedłużacz i to samo jest.
    O co tu chodzi?
    Dysków USB2 nie można podłączać przez przedłużacz?