    From: Ireneusz Brycki <i...@g...pl>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Dysk USB "MyBook" -> uszkodzony?
    Date: Tue, 18 Oct 2011 21:50:04 +0200

    Witam,

    *Opis sytuacji*: mam dysk zewnętrzny "MyBook" 500GB USB system plików
    NTFS. Nagle dysk przestał się zgłaszać w WinXP. Czasami go widać jako
    literę w systemie, a czasami nie. Nie można na niego wejść.

    Podpiąłem go do MACa, tam dysk ruszył bez problemów, dane były dostępne
    (nie wiem czy wszystkie czy też nie), można je było kopiować.

    Teraz przeniosłem dysk na WinXP i znów go nie widzi.

    CHKDSK wskazuje, że:
    Segment rekordów plików 22 460 do 22 463 (czyli 4) jest nie odczytania i
    na tym kończy naprawę.

    *Pytanie*:
    - do MACa nie mam już dostępu
    - na WinXP nie ma dostępu do dysku

    Co według Was mogło się stać z dyskiem, że się tak zachowuje, czy
    naprawić go przy pomocy CHKDSK czy innego programu, czy może jednak
    poczekać (mam z tym spory problem - muszę mieć dostęp do danych) i
    spróbować skopiować ile się da na MACu?

    --
    Pozdrawiam, Ireneusz Brycki