  • 11. Data: 2013-01-31 15:53:09
    Temat: Re: Dysk SATA - S.M.A.R.T.
    Od: "h.w.d.p." <h...@i...yfd>

    > cieszymy się jak
    > dziecko.

    z przybywajacych badów ? :D

  • 12. Data: 2013-01-31 17:09:22
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "Tomasz Jasiński" napisał w wiadomości grup
    com...
    > Pukamy w komputer, niezbyt mocno, jak w drzwi czyjegoś mieszkania.

    Wielokrotnie kopałem w obudowę, że aż wgięcia powstały - dyski nie mają badów.
    ;)

  • 13. Data: 2013-01-31 18:56:06
    Od: DooMiniK <bachus@bachus>

    On 31/01/2013 14:21, elmer radi radisson wrote:> On 2013-01-31 15:08,
    DooMiniK wrote:

    > najlepiej uzyc http://hddguru.com/software/2005.10.02-MHDD/
    >
    > http://hddguru.com/software/2006.01.22-HDDScan/ tez lubie, ale to tak
    > raczej pogladowo. Wiadomo, dokladna diagnostyke robi sie offline,
    > a nie spod Windows ;).

    Jasne, zrobię offline ale czego używasz do zerowania: właśnie tego, co
    podałeś?

    --
    Dominik Siedlak (bachus)
    bachus(at)post(dot)peel

  • 14. Data: 2013-01-31 20:01:24
    Od: elmer radi radisson <r...@s...spam.wireland.org>

    On 2013-01-31 18:56, DooMiniK wrote:

    > Jasne, zrobię offline ale czego używasz do zerowania: właśnie tego, co
    > podałeś?

    Tak, MHDD opedza sprawe calosciowo. Poza tym przy zerowaniu pokazuje
    tez pozyteczne informacje (jesli natrafil na jakas padake).

    --

    memento lorem ipsum

  • 15. Data: 2013-01-31 22:28:42
    Od: Tomasz Jasiński <B...@i...invalid>

    Wcale nie przypadkiem, dnia Thu, 31 Jan 2013 17:09:22 +0100
    doszła do mnie wiadomość <kee4vk$p3r$1@usenet.news.interia.pl>
    od "qwerty" <q...@p...fm> :
    >Użytkownik "Tomasz Jasiński" napisał w wiadomości grup
    .com...

    >Wielokrotnie kopałem w obudowę, że aż wgięcia powstały - dyski nie mają badów.
    >;)

    Victoria zobrazuje jaki jest wpływ nawet dość słabego pukania w
    obudowę, odpal, to zobaczysz(w momencie puknięcia pojawi się kilka
    sektorów z większym czasem dostępu, widać to na scrollowanej w górę
    mapie sektorów).
    Jak dasz z kopa, to głowica może przyszorować w nośnik i zrobić
    dyskowi spore kuku.
    --
    "To, czy myśli się metalem, czy kisielem, jest obojętne."
    Stanisław Lem - Altruizyna.

  • 16. Data: 2013-02-01 12:08:50
    Od: elmer radi radisson <r...@s...spam.wireland.org>

    On 2013-01-31 22:28, Tomasz Jasiński wrote:

> [...]
    > obudowę, odpal, to zobaczysz(w momencie puknięcia pojawi się kilka
    > sektorów z większym czasem dostępu, widać to na scrollowanej w górę

    Mozna tez po prostu powrzeszczec na dyski ;)
    http://www.youtube.com/watch?v=tDacjrSCeq4

    --

    memento lorem ipsum