  • 1. Data: 2010-10-11 19:56:49
    Temat: Dysk 1TB
    Od: "Krzysztof Tabaczyński" <k...@w...pl>

    Cześć!

    Zepsuł mi się dysk 500 GB, więc zainstalowałem na jego
    miejsce nowy dysk, ale 1TB. Ale BIOS widzi go jako dysk 32 MB
    i system WXP też widzi tylko 32 MB z tego dysku.

    Pomóżcie proszę!
    Czegoś nie wiem? Coś źle robię? Dysk uszkodzony?

    Pozdrowienia. Krzysztof z Tychów.

  • 2. Data: 2010-10-11 21:45:55
    Temat: Re: Dysk 1TB
    Od: "Doxent" <d...@g...pl>

    > Pomóżcie proszę!
    > Czegoś nie wiem? Coś źle robię? Dysk uszkodzony?

    płyta gigabyte ? sam kiedyś walczyłem. Pomogło wgranie nowego biosu do płyty
    oraz naprawa dysku którymś programem z Hiren Boot cd (teraz nie pamiętam).
    Mozna też użyć ES tool od Samsunga.
    mnóstwo ludzi miało z tym problemy niestety. ew próbuj HDD capacity restore.
    http://www.tomshardware.com/forum/245972-32-solved-h
    d103uj-appears-32mb-drive
    http://blog.atola.com/restoring-factory-hard-drive-c
    apacity/

  • 3. Data: 2010-10-12 11:12:34
    Od: "Wiktor S." <wswiktor&poczta,fm@no.spam>

    > płyta gigabyte ? sam kiedyś walczyłem.

    No i to tyle, jeśli chodzi o LBA48 i rzekomy koniec problemów z
    ograniczeniami pojemności dysków. Zawsze jakiś producent musi spieprzyć
    sprawę :-/

    --
    Azarien