eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.rec.motocykleDylemat zakupowy - starsza Japonia, nowe Chiny?Dylemat zakupowy - starsza Japonia, nowe Chiny?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.onet.pl!.POSTED!not-for-mail
    From: "Mat S" <f...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Dylemat zakupowy - starsza Japonia, nowe Chiny?
    Date: Mon, 26 Sep 2011 13:08:16 +0200
    Organization: http://onet.pl
    Lines: 29
    Message-ID: <j5pmf0$36k$1@news.onet.pl>
    NNTP-Posting-Host: reksio.parser.com.pl
    X-Trace: news.onet.pl 1317035296 3284 83.15.33.162 (26 Sep 2011 11:08:16 GMT)
    X-Complaints-To: n...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: Mon, 26 Sep 2011 11:08:16 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5931
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.6109
    X-RFC2646: Format=Flowed; Original
    X-Antivirus: avast! (VPS 110925-2, 2011-09-25), Outbound message
    X-Antivirus-Status: Clean
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.rec.motocykle:646034
    [ ukryj nagłówki ]

    Pierwsze moto dla kobity, bo CB450S za duża i za ciężka - trudna do
    ogarnięcia w warunkach powolnego turlania.
    Żeby nauka jazdy była przyjemna, sprzęt musi być lekki i nie za wysoki.
    Póki co podoba się Yamaha TW125. Tyle że do warszawskiego wściekłego ruchu
    125tka to trochę mało...

    Jak myślicie: lepiej kupić nową chińszczyznę czy używanego japończyka?

    Sam skłaniam się ku japońskiej produkcji, bo wiem jak wygląda jakość różnych
    rzeczy produkowanych w Chinach. Moja CB 450S ma 25 lat i jak na razie wymaga
    tylko wymian części, które wszędzie się zużywają. Taką TW125 chyba będzie
    łatwiej za 2 lata sprzedać, niż chińczyka, który tu zardzewiał, tu się
    scalił, a tam rozleciał, bo takich objawów się obawiam.

    Muszę jeszcze obmacać parę sprzętów, ale póki co rozważane są:

    Yamaha TW125 (fajna zabawka - mieszkam prawie na wsi, więc może i w zimie by
    się poużywało)
    Zipp Tracker 250 (chociaż może być za wysoki)
    Romet Division 250 (siedziałem na 125ce - ogólne wrażenie zajebiste, obawy
    co do trwałości. No i trzeba by się przejechać. W papierach ma >150kg, może
    być za ciężki, chociaż mnie się wydał "piórkowy")

    Macie może jakieś typy w kategorii używanych japońskich 250tek? Lekkie i
    niewysokie... Pozycja raczej wyprostowana niż ścigaczowa.

    MS


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: