  • Data: 2011-09-28 08:51:09
    Temat: Re: Dylemat zakupowy - starsza Japonia, nowe Chiny?
    Od: "Mat S" <f...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    wiadomości news:j5ugnd$e13$1@inews.gazeta.pl...

    > Większość kierowców będzie przepychać wszystko, co będzie wolniejsze i
    > mniejsze :-/

    A właśnie że nie większość, tylko raczej odosobnione przypadki. Większość
    zachowuje się bardzo fair.

    > A ile ważysz? ;->

    Wtedy 90 ;-) i jechaliśmy w 2 osoby. Poza tym byłem świeżo po jeździe na BMW
    K1200, co mogło wpłynąć na ocenę ;-)

    > Bo nie wiem jak dla ciebie, ale dla mnie przeciskanie się przez korki z
    > manualnym sprzęgłem jest męczące...

    Jest.
    To ma być moto do nauki, nie docelowe. Tanie, niekoniecznie bardzo ładne.
    Potem się zobaczy. Nie byłoby fajnie wyrobić sobie od początku nawyki
    "automatyczne".

    A TW ma ten plus, że po okolicznych drogach kategorii 7 też się da
    pojeździć.

    MS