  • 41. Data: 2009-07-01 07:22:38
    Temat: Re: Dylemat z wyborem procesora
    Od: "Vituniu" <v...@p...fm>

    > "Na prawdę"...

    Moja wina... za duzo czytania Onetu... :(

    > ... możesz nasikać.

    Dziekuje, nie.

    > Skoro nie stać go na system, za co kupi gry?

    Te tanieja zdecydowanie szybciej niz Win... Serio.

    Z mojej strony EOT,
    Vituniu.

  • 42. Data: 2009-07-01 07:28:47
    Od: Mariusz Kruk <M...@e...eu.org>

    epsilon$ while read LINE; do echo \>"$LINE"; done < "Vituniu"
    >Te tanieja zdecydowanie szybciej niz Win... Serio.

    Jakoś mam wrażenie, że dla piętnastolatka nieistotne jest to, że za pół
    roku gra będzie kosztować połowę tego, co teraz. Niestety.
    Co nie zmienia faktu, że nie należy popierać łamania prawa (bo, nie
    oszukujmy się, na tym zestawie wyląduje zaraz jakaś Vista Stadion
    Edyszyn, albo coś podobnego).

    >Z mojej strony EOT,

    ditto

    --
    d'`'`'`'`'`'`'`'`'`'`'`'`'Yb Such booboos are generally harmless, so keep
    `b K...@e...eu.org d' going.(TeX)

  • 43. Data: 2009-07-01 09:25:51
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...USUNTO.pl>

    Dnia 1 Jul 2009 09:02:45 +0200, januszek napisał(a):

    > Znam przypadki, ze na XP jezeli jest zainstalowana gra X to nie mozna
    > uruchomic gry Y ani gry Z etc. To wskazuje, ze do gier kupuje sie
    > konsole a nie PC...
    >
    > j.

    Znane są przypadki, że na konsoli nie działa gra W albo X. Bo jej nie ma.

    O cenach gier na konsole już litościwie nie wspomnę.

    --
    |Andrea|Gigabyte Triton 180, Gigabyte GA-MA69G-S3H, HP Pavilion W2408H
    AMD Athlon 64X2 4400+, Gigabyte Radeon HD4850, Arctic Freezer 64 Pro
    4x1GB RAM PC6400, ST3160815AS 160GB, ST3500320AS 500GB, WD2000JS 200GB
    Pioneer DVR-115, Tagan TG480-U15 480W, VideoMate E850F, Asus Xonar DX

  • 44. Data: 2009-07-01 09:36:07
    Od: RadoslawF <r...@g...pl>

    Dnia 2009-07-01 09:02, Użytkownik januszek napisał:

    > Znam przypadki, ze na XP jezeli jest zainstalowana gra X to nie mozna
    > uruchomic gry Y ani gry Z etc. To wskazuje, ze do gier kupuje sie
    > konsole a nie PC...

    Bzdura.
    Konsole są dla bogatych czyli takich których stać komputer
    i konsolę. Na konsoli wybór gier jest mocno ograniczony,
    permanentnie brak strategii.
    Ceny gier na konsole w porównaniu do gier na PC są
    bardzo mocno zniechęcające.

    Pozdrawiam

  • 45. Data: 2009-07-01 09:40:45
    Od: RadoslawF <r...@g...pl>

    Dnia 2009-07-01 08:56, Użytkownik Mark napisał:

    > Nie mysle, ja to wiem - nie mialem zadnych problemow z zainstalowaniem
    > czegos w W7. A jak jakis instalator na dzien dobry sie burzyl ze system nie
    > jest obslugiwany (choc tyczylo to glownie niektorych programow) to jest tryb
    > zgodnosci ktory iMO dziala o niebo lepiej niz w Viscie. Jedno klikniecie i
    > instalator rusza.
    > Ja jestem bardzo zadowolony - nowoczesny szybki system ktory nie ma
    > problemow ze sprzetemi na dodatek jest po polsku.

    Od jak dawna bawisz się W7 mogę się domyśleć i mam nadzieje
    że to ten czas maksymalny a nie ostatni tydzień.
    Pytanie ile gier na nim zainstalowałeś ?

    W celu wyjaśnienia, dzieciaki które pierwsze dorwały Vistę
    też twierdziły że rewelacja, najlepszy system i generalnie
    "cool". A potem okazało sie że fantazjowały albo nie miały
    pojęcia o czym piszą. Stąd moje niedowierzanie i pytanie
    o liczbę zainstalowanych gier.

    Pozdrawiam

  • 46. Data: 2009-07-01 10:34:54
    Od: "Vituniu" <v...@p...fm>

    Przepraszam, obiecalem EOT, ale cos nie daje mi spokoju:

    > Co nie zmienia faktu, że nie należy popierać łamania prawa

    Gdzie ja, u licha, wg. Ciebie popieram lamanie prawa??

    pozdrawiam,
    Vituniu.

  • 47. Data: 2009-07-01 10:42:30
    Od: Mariusz Kruk <M...@e...eu.org>

    epsilon$ while read LINE; do echo \>"$LINE"; done < "Vituniu"
    >Gdzie ja, u licha, wg. Ciebie popieram lamanie prawa??

    Pisałem ogólnie. To nie było osobiście do Ciebie.

    --
    Kruk@ -\ | ORGAN TRANSPLANTS ARE BEST LEFT TO THE PRO-
    }-> epsilon.eu.org | FESSIONALS(Bart Simpson on chalkboard in

  • 48. Data: 2009-07-01 10:54:58
    Od: Mark <t...@a...w.pl>

    Dnia Wed, 01 Jul 2009 11:40:45 +0200, RadoslawF napisał(a):

    > Od jak dawna bawisz się W7 mogę się domyśleć i mam nadzieje
    > że to ten czas maksymalny a nie ostatni tydzień

    Napisalem chyba wyraznie w ktorejs odpowiedzi - beta x86 od stycznia,
    obecnie RC x64.
    Pytanie o ilosc sobie daruje bo zwyczajnie nie mam bladego pojecia - jakby
    nie bylo to jest pol roku, a ja nie trzymam w pamieci kazdej gierki, kazdego
    dema itp ktore uzywalem. A juz zwlaszcza jesli mi se gra nie spodobala.

    --
    Mark

  • 49. Data: 2009-07-01 13:42:39
    Od: RadoslawF <r...@g...pl>

    Dnia 2009-07-01 12:54, Użytkownik Mark napisał:

> [...]
    > dema itp ktore uzywalem. A juz zwlaszcza jesli mi se gra nie spodobala.

    OK. Dzięki za odpowiedź.

    Pozdrawiam

  • 50. Data: 2009-07-01 17:28:06
    Od: "tg" <a...@b...cpl>

    "januszek" <j...@p...irc.pl> wrote in message
    > Znam przypadki, ze na XP jezeli jest zainstalowana gra X to nie
    > mozna uruchomic gry Y ani gry Z etc.

    zapewne nic czego nie mozna by rozwiazac w ten czy inny sposob,

    > To wskazuje, ze do gier kupuje sie konsole a nie PC...

    a gry na konsole sobie nie wyczarujesz jak jej nie ma - jak by nie
    patrzec to ilosc tytulow na konsole jest wielokrotnie mniejsza niz
    na pc