  • 21. Data: 2010-04-16 22:35:19
    Temat: Re: Dylemat moralny
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Jasio pisze:

    > Ach, zapachniało naftaliną.

    Może omyłkowo wszedłeś do szafy? Sprawdź ;->

  • 22. Data: 2010-04-17 07:48:24
    Od: Magic <m...@w...pl>

    Andrzej Lawa pisze:

    > A gdzie twoje dane, tchórzliwa anonimowa mendo?

    LOOOL

    Wy po prostu bardzo NIE CHCECIE się spotkać.

    --
    Pozdrawiam - Maciek, ely50/srx250/vfr800.
    weFAQ&v=qvj

  • 23. Data: 2010-04-17 09:02:56
    Od: Rafael <rafal.mazurkiewicz@_NOSPAM_gmail.com>

    The_EaGle pisze:

    > Przy ulicy przy której mam okazje mieszkać, kilkukrotnie od tego sezonu
    > widuje człowieka na motocyklu (nie mylić z motocyklistą)
    > zapierdalającego w tą i nazad "czysta na kole" z rozwierconym tłumikiem.

    Ostatnio jak mnie złapali na suszarkę na Wisłostradzie (ruszyłem od
    Mostu Gdańskiego na północ - tam jest długi odcinek bezkolizyjny i stali
    zaraz za parę metrów - zdążyłem trójkę wrzucić) i moje prawo jazdy
    zawisło na włosku to zaczęła mi się kołatać myśl po głowie że chyba
    trzeba się przenieść na osiedlowe uliczki bo tam mi gówno zrobią ...

    Oczywiście nie przeniosę się na osiedlowe tylko tak sobie narzekam że
    mnie złapali :). Chciałem zaznaczyć tylko fakt że zachowanie policji i
    bzdurne ograniczenia (jak te 50 km/h na Wisłostradzie na odcinku
    bezkolizyjnym) nie są tutaj bez znaczenia ...

    --
    Pozdro, Rafael
    Szerszeń

  • 24. Data: 2010-04-17 20:15:13
    Od: KJ Siła Słów <K...@n...com>

    Andrzej Lawa pisze:

    > A gdzie twoje dane

    I jeszcze co bys chcial ?

    Lawa, matole, przeciez to male miasto, mi ktos nawet mowil kiedys gdzie
    Ty mieszkasz (albo mieszkales, dawna historia), wiec skoro ja sie moglem
    dowiedziec bez szczegolnego wysilku po ludziach to w druga strone tez da
    rade.

    KJ

  • 25. Data: 2010-04-17 22:29:46
    Od: "Jasio" <b...@g...pl>

    Użytkownik "KJ Siła Słów" <K...@n...com> napisał w wiadomości

> [...]
    > gdzie Ty mieszkasz (albo mieszkales, dawna historia), wiec skoro ja
    > sie moglem dowiedziec bez szczegolnego wysilku po ludziach to w

    Nie o to chodzi, żeby złapać króliczka, lecz by gonić go.

    BPNMSP

    --
    Jasio
    vx etz

  • 26. Data: 2010-04-19 10:03:14
    Od: KJ Siła Słów <K...@n...com>

    Jasio pisze:

    > Nie o to chodzi, żeby złapać króliczka, lecz by gonić go.

    Dobrze, ze ktos na tym swiecie ma zdrowy stosunek do tego konfliktu.
    :-)

    KJ

  • 27. Data: 2010-04-20 01:06:12
    Od: marider <marider@CUT_go2.pl>

    KJ Siła Słów pisze:
> [...]

    Hehe, jakbym slyszal kumpla ale czy mowisz w kontekscie motocykli czy
    kobiet? ;)

    > Dobrze, ze ktos na tym swiecie ma zdrowy stosunek do tego konfliktu.
    > :-)
    >
    > KJ

    Rajt.

    --
    marider
    Wsciekla (ex) R1 + dodatki

  • 28. Data: 2010-04-25 11:37:03
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    KJ Siła Słów pisze:

    > I jeszcze co bys chcial ?

    Pokój na świecie ;->

> [...]
    > Ty mieszkasz (albo mieszkales, dawna historia), wiec skoro ja sie moglem
    > dowiedziec bez szczegolnego wysilku po ludziach to w druga strone tez da

    ROTFL

    Jesteś żałosny...

    Primo: dowiadywanie się mojego adresu "po ludziach" jest zbędne, jeśli
    nie jest się głupszym od Arnolda Buzdygana. Najwyraźniej jesteś od niego
    głupszy, skoro nie zauważyłeś, że masz go przed nosem ;->

    Secundo: musisz na prawdę nie mieć własnego życia, skoro chciało ci się
    dowiadywać... Ja mam życie, całkiem interesujące i przyjemne - i na tyle
    absorbujące, że nie mam ani chęci ani czasu na prowadzenie śledztwa,
    żeby znaleźć takiego debila, jak ty... Co niby bym miał z tego
    znalezienia? Poza wątpliwą satysfakcją? Dobra osobiste naruszyłeś
    bezspornie, ale co mógłbym wyciągnąć z takiego żałosnego grafomańskiego
    "fanboja", jak ty? Skórka nie warta wyprawki...

  • 29. Data: 2010-04-26 09:18:47
    Od: KJ Siła Słów <K...@n...com>

    Andrzej Lawa pisze:
    > Co niby bym miał z tego
    > znalezienia?

    Kase, pisales o kasie.

    > Dobra osobiste naruszyłeś
    > bezspornie

    Oprocz tego ze bezspornie to wręcz z dziką rozkoszą.

    I mam nadzieje ze jeszcze pare razy narusze.

    KJ

  • 30. Data: 2010-05-18 18:46:51
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    KJ Siła Słów pisze:

    > Kase, pisales o kasie.

    Ze zbierania puszek po piwie też można mieć kasę, ale tego typu zajęcia
    pozostawiam tobie. Jak dla mnie za dużo fatygi a za mało zysku.

    > Oprocz tego ze bezspornie to wręcz z dziką rozkoszą.

    Normalny mężczyzna rozkosz ma z innych rzeczy... Widać ty ani normalny,
    ani mężczyzna.

    > I mam nadzieje ze jeszcze pare razy narusze.

    Ech, typowy z ciebie kibordłorrior - odważny zza klawiatury, a w
    rzeczywistości większa i głupsza pizda niż np. Arnold B.