  • 11. Data: 2010-04-15 18:15:08
    Temat: Re: Dylemat moralny
    Od: Monster <a...@o...pl>

    W dniu 2010-04-15 17:32, Perełka bredzi od rzeczy

    Forum Onetu popsute?

    --
    Tomek
    BMW R1100S

  • 12. Data: 2010-04-16 00:03:43
    Od: kakmar <k...@g...com>

    Dnia 14.04.2010 gildor <g...@N...gazeta.pl> napisał/a:

    > na każde zgłoszenie muszą zareagować. ale lepiej dodać, że "chyba
    > pijany", bo wtedy szybciej reagują. mogą np czekac na typa pod jego
    > domem, po zidentyfikowaniu adresu na podstawie blach.

    OK, może idzie ku lepszemu, dawno kontaktu z "władzą" nie miałem, ale
    nie żebym tęsknił.
    Tyle że czemu najpierw nie spróbować porozmawiać? Dać szanse, powiedzieć
    co boli. Zwłaszcza że jest możliwy kontakt w lokalnym języku i w imię
    lokalnych interesów.

    Jak się już nie da to owszem, można użyć siły, czyli aparatu represji i
    przymusu.

    --
    kakmaratgmaildotcom

  • 13. Data: 2010-04-16 08:39:05
    Od: Magic <m...@w...pl>

    The_EaGle pisze:

    > Kiedyś zadzwoniłem. Jechałem za samochodem który jechał od lewej do
    > prawej 30km/h. Myślałem że jest pijany. Jechałem za nim aż do dojechał
    > domu. Facet wypadł z samochodu. Z 2 min klęczał przed samochodem zanim
    > się ruszył - tak wyglądało jego wysiadanie. Wiec zadzwoniłem na policję.
    > Policja przyjechała do jego domu , okazało się że facet był trzeźwy. To
    > był jakiś dziadek z 70lat który tak się zmęczył kopaniem na działce że
    > ledwo dotarł do domu...
    >
    > Od tamtej pory trzy razy się zastanawiam zanim zadzwonie na policję...

    Niepotrzebnie. Jakby tam po wypadnięciu z auta był zszedł to byliby
    akurat na miejscu.
    Jak stwarza ewidentne zagrożenie - nie widze powodu by nie dzwonić.

    --
    Pozdrawiam - Maciek, ely50/srx250/vfr800.
    weFAQ&v=qvj

  • 14. Data: 2010-04-16 15:01:18
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    The_EaGle pisze:

> [...]
    > ledwo dotarł do domu...
    >
    > Od tamtej pory trzy razy się zastanawiam zanim zadzwonie na policję...

    I uważasz, że ktoś w takim stanie nie stanowi zagrożenia na drodze?

  • 15. Data: 2010-04-16 15:02:32
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Perełka pisze:
    > Jak masz np stare auto, to zaczaj się i jak będzie zapierdalał, to po
    > prostu włącz się stanowczo do ruchu. Powinno go to unieszkodliwić na
    > dłuższy czas, może na zawsze.

    Wiesz, jakby ktoś był wredny, to można by na ciebie poszczuć
    prokuraturę, bo w swojej głupocie nie zdajesz sobie sprawy, że
    namawiając też popełniasz przestępstwo.

  • 16. Data: 2010-04-16 15:10:53
    Od: Sherlock <n...@m...com>

    W dniu 2010-04-14 09:58, kakmar pisze:

    > Można tyle że pamiętaj że mogą przyjechać po fefdziesiątym zgłoszeniu i
    > przyczepić się do pierwszego spotkanego na motocyklu. Tak możesz to być
    > Ty. Spiszą sprawdzą, poinformują że były na Ciebie skargi, zaproponują
    > mandat, postraszą, itp. Różnie bywa.

    dlatego dobrze by było, żeby numery rej podał, Policja nie jest głupia,
    jak się powszechnie sądzi :]

    Sherlock

  • 17. Data: 2010-04-16 15:11:17
    Od: KJ Siła Słów <K...@n...com>

    Andrzej Lawa pisze:

    > Wiesz, jakby ktoś był wredny, to można by na ciebie poszczuć
    > prokuraturę, bo w swojej głupocie nie zdajesz sobie sprawy, że
    > namawiając też popełniasz przestępstwo.

    e, gdzie moj pozew ?

    Miszczu szczucia prokuratorem.

    KJ

  • 18. Data: 2010-04-16 20:23:51
    Od: The_EaGle <t...@p...onet.pl>

    Andrzej Lawa pisze:

    > I uważasz, że ktoś w takim stanie nie stanowi zagrożenia na drodze?

    Uważam że stanowi. Jednak policja nic z tym nie zrobiła. Podziękowałem
    że przyjechali i przeprosiłem że na próżno. Tyle...

    Pozdrawiam
    Rafał

  • 19. Data: 2010-04-16 22:16:14
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    KJ Siła Słów pisze:

    > e, gdzie moj pozew ?
    >
    > Miszczu szczucia prokuratorem.

    A gdzie twoje dane, tchórzliwa anonimowa mendo?

  • 20. Data: 2010-04-16 22:21:18
    Od: "Jasio" <b...@g...pl>

    Użytkownik "Andrzej Lawa" <a...@l...SPAM_PRECZ.com>
    napisał w wiadomości news:4bc8e1ae$1@news.home.net.pl...

    > A gdzie twoje dane, tchórzliwa anonimowa mendo?

    Ach, zapachniało naftaliną.

    --
    Jasio
    vx etz