  • 1. Data: 2011-04-08 01:08:54
    Temat: Dwurdzeniowec ARM+DSP (OMAP) - TI
    Od: " MH" <l...@g...pl>

    Witam ,

    Jak pamiętacie , nie tak dawno pisałem (czytaj : pytałem ) , o cyfrową
    demodulację AM.. No i coś znalazłem na TI.. Mianowicie OMAP-3530.
    I konkretnie , chwalą się DOKŁADNIE tym , co mnie interesuje wraz z EVM ,
    gotowymi modułami "soft" do implementacji prawie "z marszu". Konkretnie ,
    chodzi o ultrasonografię. Nie włażąc w szczególy , jakby na to pieroństwo nie
    patrzeć , muszę odbierać z 32-kanałów ADC 12-bitowe dane z prędkością 80MHz.
    Nietrudno policzyć : 32*12=384 pin. Z tego powodu ADC mają transmisję
    szeregową LVDS , no i zapychają z częstotliwością 12*80=960MHz. No ładnie , na
    FPGA jest to na granicy ich wytrzymałości , ale się da to odebrać. Z
    wewnętrznym processingiem na poziomie 80MHz można sobie poradzić , ale..
    niestety jak chcemy zaimplementować odpowiedznio "długie" filtry to cholera
    ceny zaczynają być niemiłe. Wracając do OMAP'a.. , te demosy , które
    prezentują , to coś mi się wydaje , że jest to nabijanie ludzi w "butelkę".
    Jak ma się zestaw danych przygotowanych w pamięci , to zgoda , można fajne
    manewry softwarowo wyczyniać.. No ,ale przy 32-ch kanałach 12-bitowych , mam
    obawy , że to się nie wyrobi czasowo . Abstrahując od braku wolnych pinów ,
    transmisji LVDS (chyba , bo już nie chciało mi się czytać 3500 stron) , o
    problemach związanych z synchronizacją nie wspomnę... Albo ja czegoś nie
    rozumiem , albo robią sobie jajca twierdząc , że jest to idealne rozwiązanie
    tego problemu... Co Wy na to ??

    MH