  • 41. Data: 2013-10-09 22:21:01
    Temat: Re: Dwupedalarska menda
    Od: MadMan <m...@n...wp.pl>

    Dnia Wed, 09 Oct 2013 22:13:08 +0200, DoQ napisał(a):

    > No nie dziwne, skoro ładują się przed samochody i wymuszają jazdę z
    > prędkością 25kmh.

    Ja od jakiegoś czasu się też ładuję przed samochody, bo perspektywa
    czekania 10 sekund na to aż samochód łaskawie ruszy po zapaleniu się
    zielonego mnie jakoś nie bawi.

    --
    Pozdrawiam,
    Tlen: madman1985, GG: 2283138

  • 42. Data: 2013-10-09 22:23:26
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2013-10-09 22:16, DoQ pisze:

    > Aha, a to co było przed powyższym wywróżyłeś/liście ze szklanej kuli?

    Nie, jest powszechnie dostępne.

    > Jakimś "dziwnym" trafem filmiki tego typu cięte są od momentu rzekomego
    > naruszenia praw na poszkodowanym.

    To co podlinkowałeś to było dość specyficznie "podcięte", niemniej
    i tak pokazywało jedynie butę i winę buraka z puga. Do rowerzysty
    można mieć najwyżej uwagi w zakresie "jazdy" po chodniku i ewentualnie
    niepotrzebnej prowokacji na buraku, choć z doświadczenia śmiem
    twierdzić, że ludzie potrafią odpłacić takim zachowaniem (w pełni
    zgodnym z prawem) za wcześniej dokonane na nich wymuszenia niezgodnie
    z prawem.

  • 43. Data: 2013-10-09 22:25:03
    Od: LEPEK <g...@w...pl>

    W dniu 2013-10-09 19:04, DoQ pisze:
    > http://tvnwarszawa.tvn24.pl/informacje,news,rozpedzo
    ny-samochod-niemal-ociera-sie-o-rower-k-dzwonimy-po-
    policje,101702.html

    To jest nasza polska domena: robić sobie na złość. Bo przepisy, bo
    jestem szybszy, większy, bo się wcisnę, bo jestem bardziej bezczelny...
    Widać to zarówno na drodze, jak i w kolejce do kasy, czy do lekarza.

    ...a na południu Europy wszyscy jeżdżą jak chcą, znaki i przepisy są
    generalnie luźną sugestią, ale każdy na każdego uważa, wpuści, pozdrowi
    (klaksonem, który nie oznacza - tak jak u nas - krzyku, tylko zwrócenie
    uwagi, najczęściej życzliwe), jak ma potrzebę to się zatrzyma, a jak się
    spieszy, to pod prąd tnie. Ale bez przesady i z szacunkiem. Jak człowiek
    do człowieka, a nie samochód do roweru.

    Pozdr,
    --
    L E P E K Pruszcz Gdański
    no_spam/maupa/poczta/kropka/fm

  • 44. Data: 2013-10-09 22:26:13
    Od: jerzu <t...@i...pl>

    On Wed, 09 Oct 2013 22:17:02 +0200, ToMasz
    <n...@n...neostrada.pl> wrote:

    >napisałeś, zaistniałeś i co z tego?

    Boli Ciebie to? Jak kierowca przejedzie na czerwonym to jest "be". Ale
    jak rowerzysta urządzi sobie slalom pomiędzy prawidłowo jadącymi
    autami, to "nic się nie stało" i jest to "Bicie piany bo facet na
    wielkim pustym wyasfaltowanym obszarze przejechał koło czerwonej
    żarówki, i jeszcze nie wystraszył się pewnie kresek narysowanych na
    ziemi."

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 45. Data: 2013-10-09 22:27:41
    Od: DoQ <p...@d...gmail.com>

    W dniu 2013-10-09 22:21, MadMan pisze:
    > Ja od jakiegoś czasu się też ładuję przed samochody, bo perspektywa
    > czekania 10 sekund na to aż samochód łaskawie ruszy po zapaleniu się
    > zielonego mnie jakoś nie bawi.

    10 sekund? To gdzie ty jeździsz?

  • 46. Data: 2013-10-09 22:28:14
    Od: DoQ <p...@d...gmail.com>

    W dniu 2013-10-09 22:23, Artur Maśląg pisze:

    > Nie, jest powszechnie dostępne.

    To poproszę o linka.

  • 47. Data: 2013-10-09 22:31:39
    Od: jerzu <t...@i...pl>

    On Wed, 9 Oct 2013 22:19:09 +0200, MadMan
    <m...@n...wp.pl> wrote:

    >Tylko czego to dowodzi?

    Tego, że pomyliłeś grupy :))

    A tak na poważnie - w obu grupach są debile, fakt. Tylko że wśród
    debili na rowerach chyba jest większy odsetek tych bez instyktu
    samozachowawczego.

    P.S. Film z Rosji to sobie mogłeś darować, nie jest miarodajny :))

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 48. Data: 2013-10-09 22:31:50
    Od: __Maciek <i...@c...org>

    Wed, 9 Oct 2013 22:04:49 +0200 MadMan <m...@n...wp.pl>
    napisał:

    >Ja jestem w stanie - zwykle jest to rower.

    Przez 6-8s, a potem szybszy jest już samochód. A nie jeżdżę jak
    panienka w balerinkach na Jubilacie, swoją przelotową prędkość 30km/h
    osiągam szybko (nie mierzyłem, ale raczej poniżej 10s).

  • 49. Data: 2013-10-09 22:32:14
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2013-10-09 22:28, DoQ pisze:

    > To poproszę o linka.

    A nie było?
    http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded
    &v=VcqbWeD8-4k

  • 50. Data: 2013-10-09 22:33:06
    Od: Bartosz 'Seco' Suchecki <p...@s...maupa.tlen.pl>

    > To poproszę o linka.

    Podałem odpowiadając na Twego posta. Ale nie zauważyłeś mego posta chyba
    ;-) I nie odniosłeś się ;-(

    http://www.youtube.com/watch?v=VcqbWeD8-4k&sns=em

    Pozdrawiam

    Seco