  • 131. Data: 2013-10-11 19:44:01
    Temat: Re: Dwupedalarska menda
    Od: Shrek <...@w...pl>

    On 2013-10-09 22:40, DoQ wrote:

> [...]
    &v=VcqbWeD8-4k

    > To widziałem, a skąd wiadomo czy wcześniej gdzieś na skrzyżowaniu do
    > czegoś nie doszło?

    Przepraszam, ale podważasz podstawy logiki, wymagając dowodu na
    nieistnienie czegoś. Udowodnisz, że czajniczek russella nie istnieje?

    Shrek.

  • 132. Data: 2013-10-11 19:46:00
    Od: Shrek <...@w...pl>

    On 2013-10-09 23:59, RoMan Mandziejewicz wrote:
    > Hello masti,
    >
    > Pedalarz miał nagranie z numerem
    > rejestracyjnym. Jeśli poczuł się zagrożony sposobem wyprzedzania przez
    > samochód, mógł się zgłosić na policję.

    Zgłosił.

    Shrek.

  • 133. Data: 2013-10-11 20:22:40
    Od: "m4rkiz" <m...@m...od.wujka.na.g.com>

    "jerzu" <t...@i...pl> wrote in message
    > Jest. W 4 sekundzie jest tutaj:
    > https://www.google.pl/maps/preview#!data=!1m8!1m3!1d
    3!2d21.15049!3d52.299396!2
    > m2!1f62.98!2f90!4f75!2m7!1e1!2m2!1sl5QaXajtUvSHd9t_2
    vOotw!2e0!5m2!1sl5QaXajtUv
    > SHd9t_2vOotw!2e0&fid=5 Całe zajście ma miejsce tutaj:
    > https://www.google.pl/maps/preview#!data=!1m8!1m3!1d
    3!2d21.159448!3d52.302905!
    > 2m2!1f65.91!2f95.95!4f75!2m7!1e1!2m2!1seY9X-qlgTtIg1
    GwxS4TpWA!2e0!5m2!1seY9X-q
    > lgTtIg1GwxS4TpWA!2e0&fid=5
    > A po drodze mamy jeszcze
    > https://www.google.pl/maps/preview#!data=!1m8!1m3!1d
    3!2d21.157608!3d52.302202!
    > 2m2!1f67.22!2f91.78!4f75!2m7!1e1!2m2!1sAn_ktySPBLxZH
    dSQlFGqUQ!2e0!5m2!1sAn_kty
    > SPBLxZHdSQlFGqUQ!2e0&fid=5

    tylko po co ten kierowca wyprzedza rowerzyste najprawdopodobniej przekraczajac
    predkosc a na pewno na podwojnej ciaglej i 'na gazete' skoro okazuje sie ze
    mimo calej tej szopki i nerwow wcale nie jedzie szybciej niz on?

    --
    http://db.org.pl/

  • 134. Data: 2013-10-11 20:33:28
    Od: "m4rkiz" <m...@m...od.wujka.na.g.com>

    "RoMan Mandziejewicz" <r...@p...pl.invalid> wrote in message
    > Pedalarz ominął chodnikiem, żeby sprowokować kierowcę. To był jedyny
    > jego cel, bo jakiegokolwiek sensu w tym manewrze nie ma.
    > Pedalarz w swoim filmie wyciął jedno skrzyżowanie - nie wiemy z
    > jakiego powodu ale nie wierzę w to, że bez powodu.

    na poczatku filmu zostal ominiety przez trzy samochody,
    wszyskie mialy przynajmniej z +30 w stosunku do niego, a on sam
    minimum z 30 robil, wszystkie tez wyprzedzajac go przejechaly
    przez podwojna ciagla a jeden zrobil to na skrzyzowaniu

    ale wszystko co zle to wina rowerzysty bo omijajac*
    (do czego ma prawo) samochod zrobil to uzywajac pustego chodnika

    czyli kierowcy moga (najprawdopodobniej) przekraczac predkosc,
    wyprzedzac na gazete, na podwojnej ciaglej i skrzyzowaniach
    ale kiedy rowerzysta wykorzysta brzeg pustego chodnika do
    ominiecia samochodu jest wcieleniem zla...

    *na miejscu rowerzysty sam bym to zrobil, glownie zeby sprawdzic
    czy nagranie z wyprzedzaniem powinenem zaprezentowac na policji czy
    tez odpuscic bo koles mimo wszystko jest normalny tylko mu manewr
    nie wyszedl

    --
    http://db.org.pl/

  • 135. Data: 2013-10-11 20:33:35
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    Użytkownik "Pawel O'Pajak" <o...@i...pl> napisał w wiadomości
    > Powitanko,

    > Co moze sie szybciej poruszac, samochod, czy rower?

    Rakieta.

  • 136. Data: 2013-10-11 20:36:28
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2013-10-11 20:33, Ghost pisze:

    > Użytkownik "Pawel O'Pajak" <o...@i...pl> napisał w wiadomości

    > Rakieta.

    Bzdura - dostawca pizzy.

  • 137. Data: 2013-10-11 20:37:01
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    wiadomości news:1376893115.20131010153632@pik-net.pl.invalid...
    > Hello Marcin,
    >
    > Thursday, October 10, 2013, 10:44:52 AM, you wrote:
    >
    > [...]
    >
    > Ale to nadal nie wystarczy do przewagi 50m. Taka przewagę nad innymi
    > uzyskuję w samochodzie, ruszając na żółtym tak, żeby już z marszy
    > mijać sygnalizator z zapalającym się zielony, I wtedy, jadąc
    > SAMOCHODEM agresywnie robię te 50 metrów przewagi na ciulem, który
    > sobie przypominał, gdzie jest drążek.
    > Rowerzysta nie ma takiego przyśpieszenia jak samochód z 10kg/KM -
    > elementarna fizyka na to nie pozwala.

    Romus juz cie widze jak robisz ta przewage, daje glowe, ze jak kazdy
    przechwalacz, ty nalezysz do tych co szukaja biegu.

  • 138. Data: 2013-10-11 21:23:33
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello Shrek,

    Friday, October 11, 2013, 7:44:01 PM, you wrote:

    > Przepraszam, ale podważasz podstawy logiki, wymagając dowodu na
    > nieistnienie czegoś. Udowodnisz, że czajniczek russella nie istnieje?

    Widzisz, już wiadomo, ze po drodze było jeszcze jedno skrzyżowanie -
    dlaczego dwupedał je wyciął? Czego się wstydził?

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 139. Data: 2013-10-11 21:52:00
    Od: DoQ <p...@d...gmail.com>

    W dniu 2013-10-11 20:22, m4rkiz pisze:

> [...]
    > predkosc a na pewno na podwojnej ciaglej i 'na gazete' skoro okazuje sie ze
    > mimo calej tej szopki i nerwow wcale nie jedzie szybciej niz on?

    I pewnie jeszcze na podwójnym gazie, bez PJ, OC i aktualnych badań
    technicznych.

  • 140. Data: 2013-10-11 22:08:22
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Fri, 11 Oct 2013 21:23:33 +0200 osobnik zwany RoMan
    Mandziejewicz napisał:

    > Widzisz, już wiadomo, ze po drodze było jeszcze jedno skrzyżowanie -
    > dlaczego dwupedał je wyciął? Czego się wstydził?

    żeby blachosmrodziarz miał zagwozdkę.
    Użycie przez Ciebie określenia dwupeł wskazuje, że nieinteresuje Cię
    prawda bo ty już wiesz.

    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?