  • 11. Data: 2015-08-09 10:27:28
    Temat: Re: Dual Core -> core 2 quad
    Od: PeJot <P...@n...pl>

    W dniu 2015-08-08 o 14:50, maX pisze:

    > To wgraj najnowszy bios, wtedy napewno będzie działać.

    Mam najnowszy. Problem w tym że do "firmowych" płyt ( HP, Dell )
    dostępna dokumentacja jest mizerna, w porównaniu np. do Asusa.

    --
    P. Jankisz
    tylu idiotów" Stanisław Lem

  • 12. Data: 2015-08-09 18:20:12
    Od: elmer radi radisson <r...@s...spam.wireland.org>

    On 2015-08-08 14:50, maX wrote:

    > Jak będą problemy z temperaturą to zmniejsz trochę napięcie na CPU i
    > zjedź nieco z jego częstotliwością.

    Plyty od firmowcow raczej nie za bardzo oferuja taka mozliwosc.

    --

    memento lorem ipsum

  • 13. Data: 2015-08-10 19:40:53
    Od: Przemysław Ryk <p...@g...com>

    Dnia Sat, 8 Aug 2015 15:05:57 +0200, zhbick napisał(a):

    > Użytkownik "PeJot" napisał w wiadomości grup

    > Nie. W poleasingowcach SFF sporo rzeczy potrafi się posypać (mi ostatnio
    > wybuchł zasilacz w Optiplexie) ale jeśli chodzi o żonglowanie procesorami
    > ujętymi w manualu, to zawsze wszystko działa jak należy. Wkładaj
    > czterordzeniowca i ciesz się lepszą responsywnością systemu w codziennych
    > zastosowaniach i mniejszym przymulaniem przy otwartych pięćdziesięciu
    > zakładkach Firefoxa :) Chłodzenie spokojnie da radę.

    Aha. Bo przeglądarka to akurat najbardziej po procesorze rzeźbi. RAM? Dysk?
    Iii tam. ;D

    [ Na słońcu jest rzeczywiście mniej cienia... wiesz? ]
    [ (Król Julian, ,,Madagaskar") ]

  • 14. Data: 2015-08-10 20:33:59
    Od: "zhbick" <k...@s...de>

    Użytkownik "Przemysław Ryk" napisał w wiadomości grup
    no-ip.info...

    > Aha. Bo przeglądarka to akurat najbardziej po procesorze rzeźbi. RAM?
    > Dysk?
    > Iii tam. ;D

    A weź sobie zobacz, jak wygląda obciążenie CPU w taskmgr po włączeniu jednej
    współczesnej strony z Flashem na jakimś najszybszym P4 HT lub pierwszych
    dwurdzeniówkach AMD :) z pamięcią przynajmniej 2 GB, żeby nie było :)

    Jeśli trudno o taki antyczny komputer, to wystarczy zwiększać jakość filmu
    na YT i sprawdzić kiedy dostanie zadyszki. Najszybsze, dodatkowo
    przetaktowane C2D wymiękają przy 1080p @60fps

  • 15. Data: 2015-08-16 13:47:22
    Od: szemrany <s...@o...off>

    On Mon, 10 Aug 2015 20:33:59 +0200, zhbick wrote:

> [...]
    > współczesnej strony z Flashem na jakimś najszybszym P4 HT lub pierwszych
    > dwurdzeniówkach AMD :) z pamięcią przynajmniej 2 GB, żeby nie było :)

    Tak na marginesie chciałem o flashu. Siedzę od 2 tygodni na Win10 bez
    flasha i ...nie zauważyłem jego braku :-) Ty mi go uświadomiłeś ;-)

    --
    howgh
    szemrany

  • 16. Data: 2015-08-16 14:13:23
    Od: Jan Niezbędnik <a...@g...com>

    > Ryzykować podmianę procesora ?

    nie warto, spalisz kompa przegrzeje się zasilacz i MBO

  • 17. Data: 2015-08-18 20:09:16
    Od: Poldek <p...@i...eu>

    zhbick wrote:
> [...]
    > jednej współczesnej strony z Flashem na jakimś najszybszym P4 HT lub
    > pierwszych dwurdzeniówkach AMD :) z pamięcią przynajmniej 2 GB, żeby nie

    Nie mam pod ręką P4 HT, ale mam AMD Athlon X2.
    Jeżeli komputer ma jakąkolwiek kartę graficzną ze wspomaganiem flaszy
    itp., to działa bardzo elegancko.