  • 11. Data: 2010-07-07 06:28:27
    Temat: Re: Drzenie kierownicy?
    Od: raadaar <r...@g...com>

    On 6 Lip, 22:57, Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam> wrote:

    > Krzywe koło, źle wyważone, lub po prostu coś lata w środku (np. woda).
    > Inna przyczyna to wykończone amortyzatory - w takim przypadku koło
    > skacze już przy minimalnym niewyważeniu.

    Isnieje jeszcze sposób wyważania kół zamontowanych na samochodzie.
    Cena nieco wyższa ale metoda skuteczniejsza.

  • 12. Data: 2010-07-07 10:25:30
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    raadaar pisze:

    > Isnieje jeszcze sposób wyważania kół zamontowanych na samochodzie.
    > Cena nieco wyższa ale metoda skuteczniejsza.

    No tylko to by oznaczało niewyważenie zespołu półoś-piasta-tarcza hamulcowa.

    Z racji kształtu najbardziej podejrzana jest tarcza hamulcowa.
    Tu bym zamiast wyważać raczej szukał przyczyny niewyważenia, bo pewnie
    między tarczami wentylowanymi siedzi błoto.

  • 13. Data: 2010-07-07 16:07:40
    Temat: Re: Drzenie kierownicy, pokrzywione tarcze?
    Od: huri_khan <s...@s...pl>

    Dnia Tue, 6 Jul 2010 09:30:36 +0200, Maciek napisał(a):

    > Teraz za namowa mechanika mam wentylowane Brembo, czy jest firma, ktorej
    > tarcze mniej sie gna?

    Do brembo nie mam zaufania, 2 znajomych się nacieło (też szybko się
    pokrzywiły)
    A jakie masz klocki ?

    Ja zawsze wymieniam zarówno tarcze jak i klocki na ATE i jestem zadowolony
    (tylko jak mam płacić za części to mniej).

    --
    [Pozdrawiam] [huri-khan][GG 177094]
    [Astra G '1,6 16V] [SY]

  • 14. Data: 2010-07-08 08:50:14
    Od: "Maciek" <k...@X...pl>

    > Do brembo nie mam zaufania, 2 znajomych się nacieło (też szybko się
    > pokrzywiły)
    > A jakie masz klocki ?

    Tez juz nie mam zaufania. Poczytalem miedzyczasie troche o brembo, z
    opiniami jest roznie. Czesc osob twierdzi, ze produkuja je pod Czestochowa i
    sa kiepskiej jakosci, krzywia sie, wiec to co pewnie u mnie.
    Klocki mam remsa, bez zastrzezen, nie piszcza. Co do sily hamowania kompletu
    jest dobrze, wczesniej mialem seryjne heble i w tej kwestii nic sie nie
    zmienilo.

    > Ja zawsze wymieniam zarówno tarcze jak i klocki na ATE i jestem zadowolony
    > (tylko jak mam płacić za części to mniej).

    Z tego co patrzylem to chyba najmniej zlych opinii w kwestii krzywienia
    wyglada na to, ze maja TRW. Chyba zaryzykuje i wymienie na nie.

    Pozdrawiam
    Maciek

  • 15. Data: 2010-07-08 08:58:58
    Od: "Maciek" <k...@X...pl>

    > poszukaj moich lamentów na grupie z ostatniego pół roku. Miałem takie
    > przeboje z xsarą i jak sie okazało krzywymi piastami. aż sie niechce
    > wierzyć ze 6setek w czasie jazdy nie czuć, a podczas hamowania jest
    > drżenie. Co gorsza z czasem narasta - tarcze sie krzywią bardziej.

    Nie wiem do konca ale u mnie faktycznie problem chyba bardziej wyglada na te
    tarcze, przekonuja mnie do tego jeszcze wypowiedzi innych ludzi o brembo.
    Przed wymiana bylo dobrze i nagle bo co to jest 3kkm, skichalo sie.

    Pozdrawiam
    Maciek

  • 16. Data: 2010-07-12 11:25:22
    Od: "Maciek" <k...@X...pl>

    Wszystko ladnie poczyszczone a nowy komplet tarcz zamontowany od weekendu.
    Jest idealnie. Zadnych drgawek ;-) Dzieki wszystkim za pomoc.

    Maciek

  • 17. Data: 2010-07-12 16:21:26
    Od: PSYLO <P...@o...pl>

    W dniu 2010-07-06 20:05, solar pisze:
    > Kierownica i cały samochód zaczyna drżeć przy ok. 100 km/h. Przy 140-150
    > prawie przestaje to być odczuwalne. Dziwne jeszcze jest to, że Przy tych
    > 100 km czasami drży mocniej, czasami słabiej.

    U mnie niedawno występowały podobne objawy, okazało się że w prawym
    przednim kole zabrakło podkładki centrującej pod felgą. Po zamontowaniu
    jak ręką odjął.

    --
    PSYLO