  • 1. Data: 2012-06-18 09:19:13
    Temat: Drukarka Canon
    Od: "Remek" <n...@g...com>

    Witam

    Zastanawiam się w jakim kierunku zmierza producent. Mam od lat Canon BJC
    4400. Drukuje szybko i cicho. Zachciało mi się nowej i kupiłem Prixma
    iP2700. Paranoja. Po włączeniu terkocze, grzechocze pracowicie kilkadziesiąt
    sekund zanim zgłosi gotowość. Wreszcie drukujemy. Kilka sekund namysłu i
    rusza mechanizm przypominający pracą stary traktor. Ma nawet opcję cichego
    wydruku, aby nie budzić domowników w nocy!!! Śmieszno i straszno. W opcji
    dukowania kopert są jakieś księżycowe formaty, ale tych naszych typowych PP
    brak. Np. C5, C6. Totalne olewanie klienta.

    Remek