  • 21. Data: 2016-04-25 21:02:54
    Temat: Re: wina czytnika.
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "Czarek"

    > Ktoś już pisał, że to wina jego czytnika.
    > On używa Windows Live, który psuje cytowanie.

    No i co z tego? Po co mi to piszesz, wiem o tym. Obiecał, że zmieni i ma
    to (oraz nas) w d...e. Poczytaj jego posty na ten temat.
    ---
    Zmienię, obiecuję

    To jest jego
    wina a nie czytnika bo czytnik można zmienić z kilka minut.
    ---
    Każdy lamer tak uważa

  • 22. Data: 2016-04-25 21:30:01
    Od: Czarek <c...@n...fm>

    W dniu 25.04.2016 o 21:02, re pisze:

> [...]
    >>
    > No i co z tego? Po co mi to piszesz, wiem o tym. Obiecał, że zmieni i ma
    > to (oraz nas) w d...e. Poczytaj jego posty na ten temat.

    To zmień a do tego czasu nie śmieć.

    > To jest jego
    > wina a nie czytnika bo czytnik można zmienić z kilka minut.
    > ---
    > Każdy lamer tak uważa

    Każdy lamer uważa inaczej.

    --
    Czarek

  • 23. Data: 2016-04-25 21:43:51
    Od: "re" <r...@r...invalid>

> [...]

    > No i co z tego? Po co mi to piszesz, wiem o tym. Obiecał, że zmieni i ma
    > to (oraz nas) w d...e. Poczytaj jego posty na ten temat.

    Tego nie obiecam

    > To jest jego
    > wina a nie czytnika bo czytnik można zmienić z kilka minut.
    > ---
    > Każdy lamer tak uważa

    Każdy lamer uważa inaczej.
    ---
    Chyba Ty

  • 24. Data: 2016-04-26 10:04:25
    Temat: Re: Drogówka nic nie zrobi...
    Od: szerszen <s...@t...pl>

    On Mon, 25 Apr 2016 20:11:45 +0200
    <8...@3...201145.invalid> (Tom N) wrote:

    > Masz...

    No mam ;)

    > 1e. Okres, ... oblicza się na zasadach
    >..... a w przypadku
    > zatrzymania prawa jazdy w trybie art. 135 ust. 1 pkt 1a ustawy z dnia 20
    > czerwca 1997 r. - Prawo o ruchu drogowym - ___data_tej_czynności.___

    Już widzisz?

    --
    pozdrawiam
    szerszeń

  • 25. Data: 2016-04-26 19:43:48
    Od: <2...@...194349.invalid> (Tom N)

    szerszen w
    l>:

    > No mam ;)

    > Już widzisz?

    Tak, widzę,
    "1a) zatrzyma prawo jazdy za pokwitowaniem w przypadku ujawnienia czynu
    polegającego na:"

    A że mowa jest o niemaniu PJ podczas kontroli...

    --
    'Tom N'

  • 26. Data: 2016-04-27 08:26:09
    Od: szerszen <s...@t...pl>

    On Tue, 26 Apr 2016 19:43:48 +0200
    <2...@...194349.invalid> (Tom N) wrote:

    > A że mowa jest o niemaniu PJ podczas kontroli...

    No to teraz znajdź wyszczególnienie dotyczące niemania prawa jazdy ;) mówiące o tym
    że odebranie uprawnień biegnie od dostarczenia dokumentu.

    Aha, tak apropo niemania prawka podczas zatrzymania i odebrania uprawnień, polecam

    Art. 7. 1. Do dnia 31 grudnia 2016 r.:
    ... 2) podstawą wydania decyzji, o której mowa w art. 102 ust. 1 pkt 4 i 5 oraz art.
    103 ust. 1 pkt 5 ustawy wymienionej w art. 5, jest informacja o zatrzymaniu prawa
    jazdy na podstawie art. 135 ust. 1 pkt 1a ustawy wymienionej w art. 4;

    Jak się doczytasz, to się okazuje, że nie mają prawa wydać decyzji o odebraniu
    uprawnień, jeśli nie mają papierka ;)

    --
    pozdrawiam
    szerszeń

  • 27. Data: 2016-04-27 18:39:43
    Od: <5...@...183943.invalid> (Tom N)

    szerszen w
    l>:

    > No to teraz znajdź wyszczególnienie dotyczące niemania prawa jazdy ;) mówiące o tym
    że odebranie uprawnień biegnie od dostarczenia dokumentu.

    Zacytujesz? Proszę...

    --
    'Tom N'

  • 28. Data: 2016-05-04 22:16:20
    Od: masti <g...@t...hell>

    Wojtek wrote:

    > Ktoś już pisał, że to wina jego czytnika.
    > On używa Windows Live, który psuje cytowanie.

    nie. to jest wina tego kto używa zepsutego czytnika

    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 29. Data: 2016-05-05 19:01:25
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "masti"

    > Ktoś już pisał, że to wina jego czytnika.
    > On używa Windows Live, który psuje cytowanie.

    nie. to jest wina tego kto używa zepsutego czytnika
    ---
    Dziękuj każdemu, kto nie ma zepsutego

  • 30. Data: 2016-05-05 19:09:35
    Od: <1...@7...190935.invalid> (Tom N)

    re w <news:ngfu9i$c5p$1@mx1.internetia.pl>:

    > Dziękuj każdemu, kto nie ma zepsutego

    Używając zepsutego czytnika można cytować zgodnie z netykietą, wystarczy
    chcieć...

    --
    'Tom N'