  • 11. Data: 2006-10-30 10:50:33
    Temat: Re: Dot. Nowy cennik laczy dzierzawionych TPSA - PROCEDURA
    Od: Radosław HORODNICZY <r...@g...com>

    Użytkownik "Marcin Kuczera" <m...@l...usun-to.pl> napisał w wiadomości
    news:ei0b74$8lq$1@polsl.pl...

    > Hej,
    > Rozumiem ze jak zgłaszałem to bezpośrednio P. Prezes ponad 2 tygodnie temu
    > (mailem) i uzyskałem odpowiedź że biorą się za walke to już nie muszę
    > pisać osobnego pisma ?
    >
    > Marcin
    Pismo=papier wiec pewnie w razie czego bedzie mial wieksza przebitke
    niz email, no chyba ze UKE pracuje teraz profesjonalnie i drukuje maile :)

  • 12. Data: 2006-10-30 11:03:38
    Od: Jarek Pudelko <j...@t...ceti.pl>

    Zastanawiam mnie jeszcze czy tak malo firm dotyczy ta podwyzka czy tez,
    tak malo ludzi czytuje polip'a.
    Mozna by sie wobec tego zastanowic nad jakas szersza publikacja
    problemu, byc moze niektore ofiary nowego cennika TP w ogole nie sa
    swiadome co ich czeka...
    Jakies propozycje?

    --
    Jarek Pudelko
    JP272-RIPE

  • 13. Data: 2006-10-30 15:02:03
    Od: "Marcin Kuczera" <m...@l...usun-to.pl>

> [...]
    > byc moze niektore ofiary nowego cennika TP w ogole nie sa swiadome co ich

    ściepa na ręczną wyrzutnie rakiet i w zarząd ;-)
    Tak na marginesie, te pisma dopiero teraz zaczynają docierać do firm,
    z tego co wiem szykuje się niezła wojna.

    Marcin

  • 14. Data: 2006-10-30 16:42:20
    Od: "loksim" <loksim4WON_SPAM@WON_SPAMpoczta.onet.lp>

    > Zastanawiam mnie jeszcze czy tak malo firm dotyczy ta podwyzka czy tez,
    > tak malo ludzi czytuje polip'a.

    mnie dotyczy i czytam, ale znalazlem sposob: podziekowalem tp za wspolprace
    i zakupilem radiolinie;
    chwilowo wyjdzie drozej, ale mam bloga satysfakcje, ze pozbylem sie strupa

    loksim

  • 15. Data: 2006-10-30 18:42:21
    Od: a...@b...veroxsystems.com (Verox)

    On Mon, 30 Oct 2006 11:28:25 +0100, Jarek Pudelko napisał:
    > Kontynuujac watek...
    > Dowiedzialem sie, ze w nowym cenniku (nie w tym wycinku, ktory poszedl
    > do klientow) pozostanie zapis o tym, ze abonament za tory podkladowe pod
    > budowe kanalow cyfrowych (niezla nazwa) dalej bedzie liczony w oparciu o
    > abonament lacza telefonicznego/teleinformatycznego etc.
    > Czyli np. 1.5 x abonament za lacze telefoniczne tj. 1.5 x 255 netto
    > zamiast 1.5 x 42netto tak jak teraz.
    > To bylo do przewidzenia oczywiscie ale wolalem sie upewnic.

    a ja [naiwny] nawet się ucieszyłem że zapłace tylko ok 30 plnów więcej za
    łącze. Po krótkich kalkulacjach... &ftp chce odemnie jakieś 6 tys/msc więcej.
    Dziękuje, postoje - para proxim QB kosztuje podobnie....

    --
    begin 755 signature.exe
    [verox <at> a4 <dot> pl] vy 73! de SP9UOB

  • 16. Data: 2006-10-30 19:58:55
    Od: "zbino" <z...@u...pl>

    > mnie dotyczy i czytam, ale znalazlem sposob: podziekowalem tp za
    wspolprace
    > i zakupilem radiolinie;
    > chwilowo wyjdzie drozej, ale mam bloga satysfakcje, ze pozbylem sie strupa

    Ja też korzystam z dzierżawek i nawet nie chcę mysleć, co by było gdyby ten
    cennik rzeczywiście wszedl w życie. Ciągle mam nadzieję, że to jakaś pomyłka
    francuza. Jutro się obudzę i pomyślę, że śnił mi się jakiś koszmar. Przecież
    nie może być tak że monopolista z dnia na dzień podnosi 8 krotnie swoje ceny
    i niszczy bezbronną konkurencję. A gdyby tak benzyna podrożała od jutra na
    40zł za litr? to by była wrzawa.
    Zbych

  • 17. Data: 2006-10-30 20:29:59
    Od: "loksim" <loksim4WON_SPAM@WON_SPAMpoczta.onet.lp>

> [...]
    ten
    > cennik rzeczywiście wszedl w życie. Ciągle mam nadzieję, że to jakaś

    "A w Charkowie dwóm mężczyznom dano lub. Wszyscy mówili <<pomyłka,
    pomyłka>>. No i po roku urodziły im się bliniaczki..."
    z innej beczki, nie wiem, jak czesto otrzymujecie korespondencje z tp, w
    kazdym razie jak sobie wyfiltrowalem wszystkie listy, ktore podpisal imć
    damian b., to sie okazalo, ze nic milego do mnie nie napisal, tylko same
    podwyzki i inne takie;
    juz sie zaczalem zastanawiac, czy ten jegomosc istnieje ? zna ktos moze tego
    smutnego pana ?

    loksim

  • 18. Data: 2006-10-30 20:40:46
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl>

    loksim napisał(a):

> [...]
    > podwyzki i inne takie;
    > juz sie zaczalem zastanawiac, czy ten jegomosc istnieje ? zna ktos moze tego

    Rok temu jeszcze istniał. Od tamtego czasu nie mieliśmy okazji (żeby nie
    pisać przyjemności;-)

    M.

  • 19. Data: 2006-10-30 22:07:56
    Od: "Marcin Kuczera" <m...@l...usun-to.pl>

    > Rok temu jeszcze istniał. Od tamtego czasu nie mieliśmy okazji (żeby nie
    > pisać przyjemności;-)

    a ja miałem dzisiaj ochotę podetrzeć się tym jego pismem i takie obesrane
    wsadzić do koperty i mu odesłać.

    Zna ktoś numer telefonu od tego dupka ? może by go pomęczyć na lebiedzia ?
    Tak dla ukojenia duszy ;-)

    btw - to z tymi mnożnikami to prawda ?
    Bo coś mi nie pasuje, poprzednio jak ktoś chciał 2 tor, to był tylko w
    wersji 2Mbit = 30% traktu cyfrowego.
    Teraz jest dwutor gdzie opłata zmienna jest x2.
    Ale skoro w nowym regulaminie i ofercie nie ma mnożników... chociaż nie
    czytałem go do końca.
    To jest nowy regulamin czy delta do poprzedniego ?

    Marcin

  • 20. Data: 2006-10-31 00:55:47
    Od: Tomasz Śląski <t...@s...pl>

    Użyszkodnik Jarek Pudelko napisał:
> [...]
    > byc moze niektore ofiary nowego cennika TP w ogole nie sa swiadome co ich

    Mam w dupie wojowanie z bzdurami z TP rodem. Szkoda mojego czasu i energii,
    które mogę spożytkować zyskiem w inny sposób. W każdym razie właśnie kończę
    wywalać dzierżawki zastępując je swoją infrastrukturą. Trochę sobie na tym
    zepsuję wynik finansowy w październiku i w listopadzie, potem trochę mi
    urośnie mi w kosztach amortyzacja, ale co tam. Prezes powinni przełknąć, jak
    pokażę tabelki ;-)

    --
    TOM AS33868
    Załoga górki rozrządowej szerokie ma perspektywy,