  • 1. Data: 2018-01-03 17:42:09
    Temat: Dostęp do: bez-wypadkowe.net
    Od: AL <a...@s...tam.pl>

    Ma ktoś dostęp do bez-wypadkowe.net (tzn. umie się zalogować)?

    Chciałbym sprawdzić jeden egzemplarz (jest załącznik ze zdjęciem),
    niestety nie mogę się zalogować - otrzymuję info, że zostałem zalogowany
    po przym strona przekierowuje mnie do podstrony z napisem "Witaj
    niezarejestrowany"

    Admini tego forum chyba śpią - bo wysłałem monit i cisza.

    podesłałbym na prv nr VIN lub linka do wpisu.

  • 2. Data: 2018-01-09 09:18:08
    Temat: Re: Dostęp do: bez-wypadkowe.net
    Od: AL <a...@s...tam.pl>

    On 2018-01-03 17:42, AL wrote:
> [...]
    > niezarejestrowany"
    >
    > Admini tego forum chyba śpią - bo wysłałem monit i cisza.
    >
    > podesłałbym na prv nr VIN lub linka do wpisu.

    serio nikt nie ma dostępu?

    Po co taka strona z szumną nazwą 'bez-wypadkowe.net), z której nie można
    ani nic sensownego się dowiedzieć ani nic dopisać?

    Byłem zainteresowany pewnym kupnem, przetrzepałem auto w ASO przed
    zakupem (płatne 300pln) - mam pełen raport uszkodzeń i co się z tym
    autem działo - napisałbym na stronie na co przyszły kupujący mógłby
    zwrócić uwagę aby się na minę nie nadziać (to auto już tam jest - ale
    bez opcji zalogowania nie widzę nic konkretnego - może bym sobie
    odpóścił już na początku) - ale nie mogę się nawet zalogować.

    Czy mam wpłacić jakiś datek?
    Tego wprost nie pisze - ale sugeruje jebitny napis.

    Próbowałem się dwa razy zarejestrować - nuby skutecznie, ale zalogować
    sie nie da.

    Administratorzy/moderatorzy nie odpowiadaja na maile.

    Czyżby grupa wzajemnej adoracji?

    Jak dla mnie to wielka kicha.