  • 21. Data: 2020-05-11 09:05:14
    Temat: Re: Dostawczak
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Ale jest jakaś przyczyna, że Transporter/Caravelle trzyma cenę?

    -----

  • 22. Data: 2020-05-11 12:08:56
    Od: sirapacz <n...@s...pl>

    > Tylko formalnie na chodniku parkowac nie mozna :-(

    eee?
    od kiedy??

  • 23. Data: 2020-05-11 12:13:25
    Od: sirapacz <n...@s...pl>

    > I osobne przejście graniczne ;-)

    :))

  • 24. Data: 2020-05-11 12:15:24
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

  • 25. Data: 2020-05-11 12:18:48
    Od: "T." <k...@i...pl>

    W dniu 2020-05-08 o 13:49, Queequeg pisze:
> [...]
    > coś mniejszego (krótszego), w czym dałoby się spać. Parkowałem nim niby,
    > ale trochę sobie nie wyobrażam parkowania nim w mieście... a może
    > przesadzam?
    >
    > Patrzyłem jeszcze na Partnera L2 (205 cm paki), długiego Kangoo Expressa
    > (211 cm), Caddy (225 cm) i Dacię Logan Van (193 cm -- trochę mało ale może
    > się upchnie?).
    >
    > Możecie coś polecić? Do tego niedrogiego, chcę na to przeznaczyć max 15k
    > (na sam samochód, dodatkowo do 2-3k na ewentualne naprawy po zakupie) i
    > chcę, żeby posłużyło dobrych kilka lat. A może wiecie, czy i gdzie znajdę

    Może Caddy Beach?
    https://www.auto-swiat.pl/wiadomosci/aktualnosci/vol
    kswagen-caddy-beach-najlepszy-na-wyprawy/grzyd30

    T.

  • 26. Data: 2020-05-11 17:59:24
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik ąćęłńóśźż ...@...pl ...

    > Ale jest jakaś przyczyna, że Transporter/Caravelle trzyma cenę?

    Jako transport to własciwie tudno powiedziec.
    Jako caravelle to zapewne jest ich po prostu mało w takiej wersji.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Akt urodzenia kobiety jest zawsze starszy od niej

  • 27. Data: 2020-05-12 12:36:04
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Może mało awaryjne lub łatwo naprawić i części tanie?
    Ceny nowych Caravelek od ilu się zaczynają?

    -----

  • 28. Data: 2020-05-12 17:00:22
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik ąćęłńóśźż ...@...pl ...

    > Może mało awaryjne lub łatwo naprawić i części tanie?
    > Ceny nowych Caravelek od ilu się zaczynają?

    Awaryjne podobnie jak inne tego typu auta.
    Jedne maja takie zalety, inne owakie.

    Naprawy takich aut nie sa ani przesadnie drogie ani przesadnie tanie, to
    jeszcze aut sprzed epoki gdzie pod maska trudno reke włozyc miedzy
    osprzet.
    Mowie oczywiscie o T4, co do T5 to ostatnio mieli jakas wpadke z
    silnikami 2.0 a własciwie z EGRami które sie sypały, powodowały branie
    oleju a czasami zatarcie silnika. W całej europie akcje serwisowe, polski
    oddział wysłał klientów na drzewo.

    Co do ceny to nie mam pojecia, podejrzewam ze grubo :)

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "No bo jest tak: ludzie dzielą się na trzy grupy: tych, którzy umieją

  • 29. Data: 2020-05-17 09:32:33
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Z ciekawości wpadłem na polską stronę konfiguratora Caravelki (ceny od 147 000 zł w
    górę + opcje)
    www.vwdostawcze.pl/pl/modele/caravelle-6-1.html
    w wyposażeniu dodatkowym (wersji Highline) jest opcja "zarejestrować jako 9-osobowe",
    ale wyskakuje błąd, że coś tam się nie da.
    Prawdopodobnie przedni fotel pasażerów musiałby być być 2-osobowy.
    Interesująca może być wersja rejestracji jako 6-osobowego ciężarowego, także z uwagi
    na łatwiejsze wrzucanie w koszty.

    -----

  • 30. Data: 2020-05-17 12:00:11
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik ąćęłńóśźż ...@...pl ...

    > Interesująca może być wersja rejestracji jako 6-osobowego
    > ciężarowego, także z uwagi na łatwiejsze wrzucanie w koszty.

    W jakims sensie łatwiejsze?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Każdy kiedyś osiągnie najwyższy stopień niekompetencji