  • 1. Data: 2013-03-09 18:14:02
    Temat: Dostał za niskie odszkodowanie i wygrał w sądzie z PZU
    Od: Krzysztof 45 <"mekar[wytnijto]"@vp.pl>

    Może się komuś przyda przykład że nie zawsze musimy się dać wydymać.

    http://www.gazetawroclawska.pl/artykul/779166,dostal
    -za-niskie-odszkodowanie-i-wygral-w-sadzie-z-pzu,id,
    t.html

    --
    Krzysiek

  • 2. Data: 2013-03-09 18:24:01
    Od: tá´Ź

    Krzysztof 45 wrote:

    > Może się komuś przyda przykład że nie zawsze musimy się dać wydymać.

    Wyższe odszkodowania = wyższe składki za OC.

    --
    ss??q s? ??u??ou??

  • 3. Data: 2013-03-09 19:05:08
    Od: Krzysztof 45 <"mekar[wytnijto]"@vp.pl>

    W dniu 2013-03-09 18:24, t? pisze:

    > Wyższe odszkodowania = wyższe składki za OC.

    A może wyższe odszkodowania = mniejszy *złodziejski* zysk?

    Przykład złodziejstwa np. w powyższym artykule oraz reportażu w tv o
    spalonym domu jednorodzinnym ubezpieczonym w PZU. Utkwił mi ten reportaż
    głęboko w pamięci, ponieważ nie uwierzył bym jak można w tak bezczelny
    sposób wydymać klienta.

    Pożar strawił wszystko. Spalił się drewniany dach, a ściany murowane do
    rozbiórki bo popękały.
    PZU zapłaciło za dach i to nie za cały, a za ściany ubezpieczyciel nie
    zapłacił. Uzasadnili decyzję tym, że gdyby strażacy nie lali wody na
    rozgrzane ściany, to by nie popękały.
    --
    Krzysiek

  • 4. Data: 2013-03-09 20:26:02
    Od: tá´Ź

    Krzysztof 45 wrote:

    > A może wyższe odszkodowania = mniejszy *złodziejski* zysk?

    Zysk w kontekście paru lat będzie taki sam, po prostu składki wzrosną. To
    przecież oczywiste.

    --
    ss??q s? ??u??ou??

  • 5. Data: 2013-03-09 20:42:18
    Od: Krzysztof 45 <"mekar[wytnijto]"@vp.pl>

    W dniu 2013-03-09 20:26, t? pisze:

    > Zysk w kontekście paru lat będzie taki sam, po prostu składki wzrosną. To
    > przecież oczywiste.

    Gdy odczuwalnie będą tracić klientów, to wzrostem składek ich nie
    przyciągną. Więc coś oczywistego nie do końca jest oczywiste.

    --
    Krzysiek

  • 6. Data: 2013-03-09 21:01:35
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2013-03-09 18:24, t? pisze:

    > Wyższe odszkodowania = wyższe składki za OC.

    ???
    A co to za argument? Po to jest ubezpieczenie, aby wypłacało należne
    odszkodowania.

    --
    Liwiusz

  • 7. Data: 2013-03-09 21:57:03
    Od: tá´Ź

    Krzysztof 45 wrote:

    > Gdy odczuwalnie będą tracić klientów, to wzrostem składek ich nie
    > przyciągną. Więc coś oczywistego nie do końca jest oczywiste.

    Nie koniuj. Poznaj podstawy mikroekonomii.

    --
    ss??q s? ??u??ou??

  • 8. Data: 2013-03-09 21:58:16
    Od: tá´Ź

    Liwiusz wrote:

    > ???
    > A co to za argument? Po to jest ubezpieczenie, aby wypłacało należne
    > odszkodowania.

    To nie argument, to stwierdzenie faktu. Albo naprawa w ASO starego
    strucla, auta zastępcze, odszkodowania za straty moralne i inne pierdoły
    albo tanie składki.

    --
    ss??q s? ??u??ou??

  • 9. Data: 2013-03-09 22:00:55
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2013-03-09 21:58, t? pisze:

    > To nie argument, to stwierdzenie faktu. Albo naprawa w ASO starego
    > strucla, auta zastępcze, odszkodowania za straty moralne i inne pierdoły
    > albo tanie składki.

    Jestem za symbolicznymi składkami i całkowitym brakiem odszkodowań.

    --
    Liwiusz

  • 10. Data: 2013-03-09 22:21:25
    Od: Krzysztof 45 <"mekar[wytnijto]"@vp.pl>

    W dniu 2013-03-09 21:57, t? pisze:

    > Nie koniuj. Poznaj podstawy mikroekonomii.

    Gdy cena rośnie to popyt maleje, gdy natomiast cena maleje popyt rośnie.
    Coś się zmieniło? O wpływie jakości usługi nie wspominam.
    --
    Krzysiek