  • 141. Data: 2019-06-12 16:59:36
    Temat: Re: Dopłaty do e-skuterow
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    dyskusyjnych:c3409904-651f-43cf-94be-a3c77e380991@go
    oglegroups.com...
    >Durnys JF i nie masz wypierdu. Nie oceniaj innych wedle siebie ze
    >tylko woda i piwo sie w zyciu licza.

    No przeciez wcale tak nie mysle.
    Jedna czy dwie duze torby z zakupami to jak na tej hulajnodze
    przewiezc ?

    Za to jedna flaszke to bez problemu, dobre te hulajnogi :-)
    Tylko czy bedzie nimi mozna po druga flaszke pojechac, jak sie jedna
    wypilo :-)

    P.S. Aferka dnia - Twoj ukochany PiS zwolnil prezesa agencji
    rozwiazywania problemow alkoholowych.
    A prezes mowil od lat - ograniczyc sprzedaz alkoholu, to ludzie beda
    mniej kupowac.

    No i teraz mam dylemat - slusznie minister utracil do niego zaufanie,
    czy nieslusznie :-P

    J.

  • 142. Data: 2019-06-12 17:02:38
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    oglegroups.com...
    >Dlatego premier powinien skończyć się kompromitować bajkami o
    >milionach elektrycznych aut i zacząć dopłacać do elektrycznych
    >hulajnog i rowerów.
    >Jeden kontenerowiec pełen m365 za 300 EUR (choć przy takiej ilości
    >majfriend pewnie da rabat) i już setki aut nie wyjadą na ulice.

    Ba, przy takiej ilosci to a 150 Eur, jesli nie 100 ...

    Tylko gdzie tu "interes" dla nas ?
    Czyste powietrze ? Premier chcial gospodarke rozwijac, a nie czyste
    powietrze :-)

    Montownie w Polsce otworzyc ?

    J.

  • 143. Data: 2019-06-12 17:10:33
    Od: p...@g...com

    Tak. Montowanie hulajnóg zamiast fabryki e-aut to jest temat który powinni ogarnąć
    ;-)

  • 144. Data: 2019-06-12 17:33:15
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Jesli moze sie zmienic model transportu w centrach miast to i model zakupow tez sie
    moze zmienic. Od dluzszego czasu korzystam z nieduzego plecaka. Na hulajnoge tez go
    biore. Po co mam kupowac dwie duze torby zarcia? Czyba tylko po to zeby polowe
    wyrzucic. W plecaku mieszcza mi sie podstawowe zakupy z dnia na dzien i na dwa dni
    jak w niedziele sklepy nieczynne. Dzisiaj nieduzo przejechalem. Pojechalem do roboty
    odebrac dwa zlecenia. W tygodniu zalatwie je dojezdzajac na miejsce hulajnoga. Z
    wyposazenia aparat fotograficzny bede mial w plecaku. Potem pojechalem do hortexu na
    loda. Potem pojechalem na balucki rynek zrobic zakupy na jeden dzien. Zdaje sobie
    sprawe ze nie jestem typowym wyrobnikiem i pracuje jak mam kaprys. To czy inni by tak
    mogli zalezy od wielu czynnikow a przede wszystkim od organizacji. Poza tym nie
    wszystko jest dla wszystkich. Mnie sie hulajnoga przydala i po tygodniu jak mam
    gdzies byc to najpierw rozwazam czy da sie tam na hulajnodze dojechac. Mam prosciej
    niz wielu innych bo mieszkam w samym centrum bardzo duzego miasta.

  • 145. Data: 2019-06-12 17:55:41
    Od: s...@g...com

    W dniu środa, 12 czerwca 2019 09:10:50 UTC-5 użytkownik Zenek Kapelinder napisał:
    > Chyba jestes przedstawicielem nowego pokolenia ze jak sa dwa zdania to jak czytasz
    drugie to nie pamietasz co bylo w pierwszym. Kluczowe w tym co napisalem jest ze
    dokupilem stalowa linke zeby wciagnac w sznurek. Dalo sie wciagnac. Mam sporo drutu o
    srednicy 0,2 mm w gatunku 316. Z 50 kG trzeba zeby zerwac taki drut. Skrece z niego
    kilka linek w srednicy 1mm i doloze do tego ze dwadziescia pojedynczych drutow.
    Palnik acetylenowy albo wycinarka plazowa beda potrzebne zeby przepalic taki drut.
    Masz jeszcze jakies pytania?

    https://www.youtube.com/watch?v=x5py_Y8Xp7g

  • 146. Data: 2019-06-12 18:13:27
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    oglegroups.com...
> [...]
    >biore.
    >Po co mam kupowac dwie duze torby zarcia? Czyba tylko po to zeby

    No ba - ja tez wchodze tylko po chleb codzienny, a wychodze z dwiema
    torbami :-)

> [...]
    >zlecenia. W tygodniu zalatwie je dojezdzajac na miejsce hulajnoga.
    >Z wyposazenia aparat fotograficzny bede mial w plecaku.

    Ostroznie - aparaty nie lubia upadkow :-(

> [...]
    >najpierw rozwazam czy da sie tam na hulajnodze dojechac.
    >Mam prosciej niz wielu innych bo mieszkam w samym centrum bardzo

    No coz, ja jak mam gdzies dojechac, to najpierw mysle jak sie tam
    parkuje, moze po paru dniach na hulajnodze zmienilbym zdanie.

    Gdzies tam jeszcze jest rower, tez nie problem dojechac, ale jak mam
    zabrac laptopa i cos jeszcze ... a potem mysle gdzie go postawic ...

    J.

  • 147. Data: 2019-06-12 19:15:58
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 12-06-2019 o 08:38, WS pisze:

    > bo zapewne masz taki calkiem "legalny" wg PoRD, ale takie to mniejszosc...
    > w gorach sporo rowero typu http://pasterbajk.pl/ widuje, to w sumie elektryczne
    motocykle crossowe, na oko 30-40km/h jada pod gore bez pedalowania.

    Tia, widuję elktryczne fatbike'i na ulicach w Poznaniu.
    Jadą szybciej niż samochody, więc pewnie ich Vmax to między 80 a 100,
    jak skutera 125ccm

  • 148. Data: 2019-06-12 19:49:14
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    oglegroups.com...
    >Glupi chuj jestes ale ci odpowiem. Poznaj dobre serce Pana.
    >Jesli utrzymaja to co obiecali to hulajnoga elektryczna bedzie mozna
    >w dalszym ciagu jezdzic po chodnikach i dodatkowo po sciezkach
    >rowerowych.
    >Skuterem elektrycznym wolno tylko po jezdni.

    pomijajac wk* kierowcow samochodow ... moze lepiej jechac skuterkiem
    45 po jezdni, niz hulajnoga 25 po chodniku.

    Co prawda u nas w szczycie jezdnie stoja w korku, a chodniki nie :-)

    >Hulajnoge mozna zabrac do sklepu a skutera nie mozna.

    Zeby pojezdzic po sklepie ?

    Bo inaczej to chyba odwrotnie - skuterek mozna zostawic pod sklepem, a
    hulajnoge ukradna :-(

    J.

  • 149. Data: 2019-06-12 21:25:29
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2019-06-12 o 13:00, Budzik pisze:

    > Rozumiem, ze ty po prostu podwazasz metodologie badania?

    Co podważam to już napisałem ale mogę powtórzyć.
    Głosowanie trwało kilkanaście godzin a badania kilka.
    W związku z tym mają prawo wyjść rozbieżności między wynikami badań
    a głosowania. Więc komentarze w stylu x procent nie przyznało się
    na kogo głosowało jest głupie i kłamliwe.

    Pozdrawiam

  • 150. Data: 2019-06-13 02:55:42
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Jak ukradna hulajnoge, rower to dlaczego skuterka mieli by nie ukrasc. Z hulajnoga
    dzisiaj wchodzilem do sklepow i pies z kulawa noga sie nie czepial. Co lepsze mozna
    sprawdzic. Jesli w Lodzi mozna wypozyczyc skuterki i hulajnogi na minuty to mozna
    sprawdzic czy lepiej 40 ulica czy 10 chodnikiem. Dla mnie 10 chodnikiem jest
    bezpieczniejsze niz 40 ulica. Do tego czy hulajnoga ma sens dochodza lokalne
    czynniki. Lodz jest najbardziej zakorkowanym miastem w Polsce i chyba 20 na swiecie.
    W godzinach szczytu sa miejsca ze na piechote jest szybciej niz samochodem. W centrum
    na znalezienie wolnego miejsca parkingowego moga liczyc tylko szczesciarze. Kilka dni
    temu jak kupowalem to nie zdawalem sobie sprawy jak bardzo uzyteczna moze byc dla
    mnie hulajnoga. Nie znaczy to ze bedzie dla innych uzyteczna bo moze byc
    bezuzyteczna.