  • 41. Data: 2014-01-12 22:29:08
    Temat: Re: Don't drink and drive :)
    Od: Shrek <...@w...pl>

    On 2014-01-12 22:19, RoMan Mandziejewicz wrote:

    > Sądy orzekają na podstawie litery a nie ducha.

    Ale nie powinny - od tego są właśnie sądy.

    BTW - obalenie komuny było sprzecznie z zarówno literą jak i duchem
    prawa - za to było logiczne.

    Shrek.

  • 42. Data: 2014-01-12 22:31:20
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Sun, 12 Jan 2014 21:52:25 +0100 osobnik zwany Shrek napisał:

    > Ile razy można - nie ma zakazu picia w miejscach publicznych.

    ostatnio niedouczeni stróże prawa usiłują wykazać, ze nie wolno nawet
    "usiłować spożywać" i to na terenie prywatnym :)

    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 43. Data: 2014-01-12 22:33:08
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello Marek,

    Sunday, January 12, 2014, 9:09:02 PM, you wrote:

    > szkoda jaką czyni czyn popełniony...
    > prawo ma chronić nas przed czynami szkodliwymi...

    Jasne - pojadę napierdolony 200km/h przez miasto i nie spowoduję
    szkody, to nie ma powodu do ukarania?

    Przejadę koło pedalarza 5cm i ani go nie musnę - szkody nie ma...

    > jeśli popełniony czyn nie spowodował żadnej szkody czy zagrożenia to imho
    > policja powinna odstapić od ukarania.

    Jeśli jazda pod prąd nie stanowi zagrożenia, to jazda 5cm od pedalarza
    również.

    > PORD ma charakter prawa pożadkowego to nei

    Oczy mnię penkajom...

    > kodeks karny.

    Nie. Karany jesteś z kodeksu wykroczeń, bo większość przypadków
    złamania PoRD jest wykroczeniem.

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 44. Data: 2014-01-12 22:34:02
    Od: Shrek <...@w...pl>

    On 2014-01-12 22:31, masti wrote:

    > ostatnio niedouczeni stróże prawa usiłują wykazać, ze nie wolno nawet
    > "usiłować spożywać" i to na terenie prywatnym :)

    No i niech usiłują - ustawa o wychowaniu w trzeźwości jest jasna - nie
    wolno nawet "usiłować", tyle że "na ulicach w parkach i placach". A nie
    we wszystkich miejscach publicznych.

    Shrek

  • 45. Data: 2014-01-12 22:36:41
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2014-01-12 19:27, J.F. pisze:
    > Taki raczej nie powinien jezdzi po jezdni miedzy samochodami, ani w
    > odleglosci mniejszej niz 5m.

    A jak będzie pchał taczkę to już zupełnie niegroźny pieszy?
    Żałosna dyskryminacja i segregacja i inna nietolerancja :-)

  • 46. Data: 2014-01-12 22:36:59
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello Shrek,

    Sunday, January 12, 2014, 10:29:08 PM, you wrote:

    > Ale nie powinny - od tego są właśnie sądy.
    > BTW - obalenie komuny było sprzecznie z zarówno literą jak i duchem
    > prawa - za to było logiczne.

    Nie było żadnego obalania komuny. Komuna sama oddała władzę ZGODNIE z
    obowiązującym prawem. Prawo ponaginał trochę Jaruzelski, nie wiedząc,
    co zrobić z listą krajową, która została skreślona przez wyborców.
    Drugi raz naciągano, gdy Jaruzelskiemu brakło pół głosu.

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 47. Data: 2014-01-12 23:01:25
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Sun, 12 Jan 2014 22:34:02 +0100 osobnik zwany Shrek napisał:

    > No i niech usiłują - ustawa o wychowaniu w trzeźwości jest jasna - nie
    > wolno nawet "usiłować", tyle że "na ulicach w parkach i placach". A nie
    > we wszystkich miejscach publicznych.

    usiłować jak najbardziej, zwłaszcza jak to usiłowanie sprowadza się do
    trzymania zamniętej butelki. Ustawa mówi wyraźnie o spożywaniu.

  • 48. Data: 2014-01-12 23:21:21
    Od: k...@g...com

    W dniu niedziela, 12 stycznia 2014 22:29:08 UTC+1 użytkownik Shrek napisał:

    > Ale nie powinny - od tego s� w�a�nie s�dy.
    >

    > BTW - obalenie komuny by�o sprzecznie z zar�wno liter� jak i duchem
    >
    > prawa - za to by�o logiczne.
    >

    > Shrek.

    Masz jakąś pokrętną definicję logiki. Obalenie komuny w państwie w którym wszystko co
    się w nim znajduje należy do wszystkich ludzi i ci ludzie są w w jakiś
    sześćdziesięciu procentach robotnikami jest nielogiczne. Na obaleniu komuny
    najbardziej w dupę dostali robotnicy. Co potwierdza wysokie bezrobocie, brak pracy i
    perspektyw dla ok 13% ludzi tu żyjących. Dla robotników logiczne jest żeby w państwie
    w którym żyją był socjalizm.

  • 49. Data: 2014-01-13 00:22:42
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 12 Jan 2014 22:36:59 +0100, RoMan Mandziejewicz napisał(a):

    > Nie było żadnego obalania komuny. Komuna sama oddała władzę ZGODNIE z
    > obowiązującym prawem. Prawo ponaginał trochę Jaruzelski, nie wiedząc,
    > co zrobić z listą krajową, która została skreślona przez wyborców.

    Za milczaca zgoda drugiej strony, ale fakt ze te komuchy nigdy
    praworzadnie rzadzic nie umialy. Tak trudno przewidziec ze ktos z
    listy nie przejdzie ?

    Ale ... te 35% to jak wprowadzono ?
    No i ... ocen zgodnosc tych 35% z konstytucja, ktora cos pisala o
    wolnych i demokratycznych wyborach

    J.

  • 50. Data: 2014-01-13 00:24:06
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 12 Jan 2014 15:50:12 +0100, J.F. napisał(a):

    > Nie tylko dla siebie.

    Innym nie ma prawa zagrazac, ale sobie - jak najbardziej.

    --
    Maciek

    Od kolijevke, pa do groba,
    za ispiranje mozga je doba