  • 1. Data: 2010-03-08 20:33:44
    Temat: DoS
    Od: icek2 <i...@p...onet.pl>

    Witam,

    od 3 dni męcze się z DoSem z korea

    ipki koreańskie, z róznych ASów

    cel:
    czasami jeden IP i okreslony port
    czasami wiele ip na jeden ip i wiele portów

    czy jest jakiś sposób zabezpieczeniem się przed tym?
    czy tylko zgłaszanie problemu do upstream by u siebie wycieli ?

    --
    pozdros
    icek

  • 2. Data: 2010-03-09 00:06:01
    Temat: Re: DoS
    Od: Łukasz Bromirski <w...@t...hell>

    On 2010-03-08 21:33, icek2 wrote:

> [...]
    >
    > czy jest jakiś sposób zabezpieczeniem się przed tym?
    > czy tylko zgłaszanie problemu do upstream by u siebie wycieli ?

    Zgłoś przede wszystkim do źródłowych ASów. Do swoich peerów też, choć
    to będzie różnie - tam gdzie to ma sens/są możliwości pewnie koledzy
    pomogą (bo nie każdy ma/może).

    --
    "Everything will be okay in the end. | Łukasz Bromirski
    If it's not okay, it's not the end." | http://lukasz.bromirski.net

  • 3. Data: 2010-03-09 07:05:26
    Od: icek2 <i...@p...onet.pl>

    Łukasz Bromirski pisze:

    > Zgłoś przede wszystkim do źródłowych ASów. Do swoich peerów też, choć
    > to będzie różnie - tam gdzie to ma sens/są możliwości pewnie koledzy
    > pomogą (bo nie każdy ma/może).

    wysłałem emile do źródłowych ASów
    moje peery blokowały to o co prosiłem

    --
    pozdros
    icek

  • 4. Data: 2010-03-15 17:03:01
    Od: icek2 <i...@p...onet.pl>

    a co zrobić z klientem, celem
    który chyba (poszlaki) celem nie był z przypadku?

    --
    pozdros
    icek