  • 1. Data: 2011-07-19 07:16:15
    Temat: Do ilu spada transfer w internecie GSM ?
    Od: "Fantom" <s...@s...poczta.onet.pl>

    Witam
    Do ilu obcinany jest transfer danych po przekroczeniu limitow w sieciach
    komorkowych ? Znalalzem tylko w T-Mobile (16 kbit/sec). A u pozostalych
    operatorow ??

    Fantom

  • 2. Data: 2011-07-19 09:07:55
    Temat: Re: Do ilu spada transfer w internecie GSM ?
    Od: "VSS" <v...@o...pl>

    W wiadomości:j03avv$unj$...@n...task.gda.pl,
    Fantom <s...@s...poczta.onet.pl> nastukał:
    > Witam
    > Do ilu obcinany jest transfer danych po przekroczeniu limitow w
    > sieciach komorkowych ? Znalalzem tylko w T-Mobile (16 kbit/sec). A u
    > pozostalych operatorow ??

    podobnie

    --
    VSS

  • 3. Data: 2011-07-19 09:09:24
    Od: "Fantom" <s...@s...poczta.onet.pl>

    > podobnie

    Ale maja to jakos "oficjalnie" w regulaminach, czy tylko praktyka pokazuje ?

    Fantom

  • 4. Data: 2011-07-19 09:21:05
    Od: "VSS" <v...@o...pl>

    W wiadomości:j03hk5$dte$...@n...task.gda.pl,
    Fantom <s...@s...poczta.onet.pl> nastukał:

    > Ale maja to jakos "oficjalnie" w regulaminach, czy tylko praktyka
    > pokazuje ?

    mają w regulaminach

    --
    VSS

  • 5. Data: 2011-07-19 21:18:04
    Od: "Fantom" <s...@s...poczta.onet.pl>

    > mają w regulaminach

    Przegladnalem Plusa - maja tylko napsiane, ze spada - zadnych parametrow :(

    Fantom

  • 6. Data: 2011-07-19 21:47:32
    Od: w...@a...pl (Wemif)

    VSS <v...@o...pl> wrote:

    > podobnie

    W Plusie spadało do około 8 kbit/sec, nie było dokładnie określone
    w regulaminie do ilu spadnie. Używałem ponad rok temu, może się zmieniło.

    a.

  • 7. Data: 2011-07-27 19:57:56
    Od: kołcz <k...@c...com>

    Użytkownik "Fantom" <s...@s...poczta.onet.pl> napisał w
    wiadomości news:j03avv$unj$1@news.task.gda.pl...
    > Witam
    > Do ilu obcinany jest transfer danych po przekroczeniu limitow w
    > sieciach komorkowych ? Znalalzem tylko w T-Mobile (16 kbit/sec). A u
    > pozostalych operatorow ??

    Do tylu że Cię ku..ica bierze

  • 8. Data: 2011-08-07 19:24:39
    Temat: Odp: Re: Do ilu spada transfer w internecie GSM ?
    Od: pawel <p...@g...com>

    w plusie mam pakiet non stop 500mb czy jakos tak i po tych 500mb predkość spada do
    predkości modemowych czyli 56kbit/s czyli realnie ok 4 kB(ajtów). na operze mini
    można używać, komunikatory też, radio z neta już niestety nie