  • 1. Data: 2011-11-13 22:23:22
    Temat: Dlaczego warto lamac przepisy ?
    Od: "Kris_Poland" <n...@w...pl>

    dlaczego warto lamac przepisy?
    bo policja na to pozwala

    zdarzenie autentyczne
    wymuszenie mlodociancyh babek za kółkiem pierwszeństwa
    zignorowały znak stop, zmusiły auto da hamowania
    o mało nie doszło do zderzenia bocznego gdzie pewnie szołoby do tragedi
    (pasażer obecny)

    po wizycie w komnedzie krótka rozmowa że do sądu, że słowo sprawcy przeciw a
    było ich też dwoje
    może się to wlec i wlec, więc trzeba było nie hamować, doprowadzic do
    kolizji

    a gdzie ochrona zycia? zachwowanie ograniczonego zaufania?
    moze pobawić się w samowolkę i obic auto sprawcy albo sprawczyni ?

    skoro prawo stoi bezczynnie to po co je przestrzegac?

  • 2. Data: 2011-11-13 22:36:13
    Temat: Re: Dlaczego warto lamac przepisy ?
    Od: notveryoldman <n...@g...pl>

    W dniu 2011-11-13 22:23, Kris_Poland pisze:

    > moze pobawić się w samowolkę i obic auto sprawcy albo sprawczyni ?

    Gdybyś był w ORMO (społeczny inspektor ruchu drogowego), które by jak
    kiedyś istniało, to mógłbyś sprawę załatwić na miejscu.

    A tak jak jest, to sobie możesz co najwyżej popisać w necie.

    --
    notveryoldman

  • 3. Data: 2011-11-13 22:44:18
    Od: "P.B." <p...@w...pl>

    Dnia Sun, 13 Nov 2011 22:36:13 +0100, notveryoldman napisał(a):

    > A tak jak jest, to sobie możesz co najwyżej popisać w necie.

    "Popisać" to chyba zbyt mocne określenie na ten przypadkowy ciąg literek.

    --
    Pozdrawiam,

    Przemek

  • 4. Data: 2011-11-14 08:59:48
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Sun, 13 Nov 2011 22:23:22 +0100, Kris_Poland

    > dlaczego warto lamac przepisy?
    > bo policja na to pozwala

    Długo nad tym myślałeś?

    --
    Pozdor Myjk
    xcarlink *MP3* player

  • 5. Data: 2011-11-14 09:12:19
    Od: s2k <s...@d...pl>

    W dniu 2011-11-14 08:59, Myjk pisze:
    > Sun, 13 Nov 2011 22:23:22 +0100, Kris_Poland

    > Długo nad tym myślałeś?

    ...i po co go podpuszczacie? Później wielkie zdziwienie jak wyskoczy
    frustrat z nożem na skrzyżowaniu i co gorsze właduje drugiemu pod
    bebech(jak we Wrocławiu);/

    Do wątku dawcy, widocznie sprawa nie jest do końca taka jak opisałeś
    skoro Policjanty nie widzą prostego rozwiązania. Kup kamerę na drugi raz
    będziesz miał dowód.

  • 6. Data: 2011-11-14 22:40:24
    Od: "Kris_Poland" <n...@w...pl>

    Użytkownik "s2k" <s...@d...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    >

    > Do wątku dawcy, widocznie sprawa nie jest do końca taka jak opisałeś skoro
    > Policjanty nie widzą prostego rozwiązania. Kup kamerę na drugi raz

    tak ? kazdy dowod musze dostarczyc na nosniku, kto mi za niego zaplaci i
    kiedy go odzyskam ?
    kiedy kart CF lub SD beda juz historia?

  • 7. Data: 2011-11-14 22:42:30
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Mon, 14 Nov 2011 22:40:24 +0100, Kris_Poland napisał(a):

    > tak ? kazdy dowod musze dostarczyc na nosniku, kto mi za niego zaplaci i
    > kiedy go odzyskam ?
    > kiedy kart CF lub SD beda juz historia?

    Zawsze mozesz wypalić na CD albo DVD - te kilkadziesiąt groszy chyba możesz
    odżałować, co?

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    Najlepszy samochód na zimę? Golf TDI