  • 11. Data: 2012-08-09 01:52:16
    Temat: Re: Dlaczego supersamochody są ciężkie
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    On Wed, 8 Aug 2012 08:24:14 +0000 (UTC), Piotr Klimek wrote:

    > Faktycznie doczytałem sobie, że Aventador ma klimatyzacje, nawigacje itd.
    > Zmylilo mnie stwierdzenie "ekstremalne i bezkompromisowe" co raczej
    > kojarzy mi się z nieotwieralnymi szybami z pleksi niż z klimatyzacją :)

    To taka ekstremalność XXI wieku - klima, aubwoofer i kolorowa nawigacja
    sterowana głosem ;)
    Do tego pewnie 100kg samych wygłuszeń :)

  • 12. Data: 2012-08-09 16:49:52
    Od: robot <a...@o...pl>

    On Wed, 08 Aug 2012 10:04:27 +0200, Pawel "O'Pajak" wrote:

    > Powitanko,

    > Volvo v70 - 1600kg, silnik v5, 2,5 litra
    > Hondzia Civic - 1400kg, silniczek v4, 1,4 litra

    To moja toyota avensis 2.0 bardziej sportowa - 1245 kg. Lambo się chowa.

    --
    pozdro

  • 13. Data: 2012-08-09 22:06:24
    Od: Grzegorz Prędki <"klark[USUN"@TO][malpa]transkomp.com>

    W dniu 2012-08-08 23:30, J.F. pisze:

    > Istnialy silniki o 3 rzedach cylindrow, tez niby "widlaste" (ale juz nie
    > V).
    >
    > No i byl np dosc popularny V5 2.3 w VW.

    Napewno nie w zadnym Volvo.

  • 14. Data: 2012-08-10 13:00:06
    Od: "Chris" <s...@s...net>

    Tomasz Pyra nabazgrał(a):

    > To taka ekstremalność XXI wieku - klima, aubwoofer i kolorowa nawigacja
    > sterowana głosem ;)

    Jeśli to ten sam panel co w gallardo to jest to to samo co w normalnym audi.

  • 15. Data: 2012-08-11 20:22:01
    Od: " Michał" <m...@g...pl>

    Piotr Klimek <usenet@USUN_TOklimek.net.pl> napisał(a):

> [...]
    > jest to ekstremalne i bezkompromisowe auto. Co w takim razie w nim tyle

    Zobacz ile ważcy C5 z większym silnikiem ;)

    a francuskie Bugatti też ma hydro... i więcej chłodnic i bajerów :)