  • 31. Data: 2013-01-04 00:40:50
    Temat: Re: Dlaczego niektóre smartfony i tabliczki są tanie?
    Od: T...@s...in.the.world

    In article <T...@n...atman.pl>
    ,
    T...@s...in.the.world wrote:

    > Inny wynalazek Tatarkiwicza ktory sie nie przyjal to 'droznik' na
    > router. I kilka innych...
    Przypomnialem sobie jeszcze 'podawacza plikow' na router. I 'wozak
    czcionek' na program do instalacji fontow (w oryginale bylo po prostu
    Font Mover).
    --
    TA

  • 32. Data: 2013-01-04 07:48:21
    Od: Dominik & Co <D...@g...pl.invalid>

    Dnia 03.01.2013 T...@s...in.the.world
    <T...@s...in.the.world> napisał/a:

    > Przypomnialem sobie jeszcze 'podawacza plikow' na router. I 'wozak

    Podawacz plików to był (zresztą logicznie) serwer. A to zdanie mogłem
    pokręcić, pseudonimy pewnie się tworzyło inaczej ;-)
    Chodziło o ten przepiękny język :-)

    > czcionek' na program do instalacji fontow (w oryginale bylo po prostu
    > Font Mover).

    Też boskie.

    --
    Dominik & kąpany (via slrn)
    Na priv pisz na adres: dominik kropka alaszewski na gmailu.

  • 33. Data: 2013-01-04 08:47:57
    Od: Maciek "Babcia" Dobosz <b...@j...org.pl>

    ,

    > Przypomnialem sobie jeszcze 'podawacza plikow' na router. I 'wozak
    > czcionek' na program do instalacji fontow (w oryginale bylo po prostu
    > Font Mover).

    Był jeszcze 'sprzęg' na 'interfejs'. 'Miedzymordzie" występowało tylko
    w dowcipach. ;-)

    Zdrówko

  • 34. Data: 2013-01-05 03:45:06
    Od: T...@s...in.the.world

    In article <kc5tvl$60q$1@node1.news.atman.pl>,
    Dominik & Co <D...@g...pl.invalid> wrote:

    > Podawacz plików to był (zresztą logicznie) serwer.

    A tak, przejezyczylem sie (patrzac na poprzedni ustep o drozniku.

    >A to zdanie mogłem
    > pokręcić, pseudonimy pewnie się tworzyło inaczej ;-)

    No, mowie - z jablkiem i polwanna (półwanną).
    --
    TA

  • 35. Data: 2013-01-05 03:46:17
    Od: T...@s...in.the.world

    ,

    > Był jeszcze 'sprzęg' na 'interfejs'.
    Ale to juz chyba nie Tatarkiewicz.
    --
    TA

  • 36. Data: 2013-01-05 11:44:09
    Od: Michal Tyrala <w...@b...com.pl>

    On Fri, 4 Jan 2013 08:47:57 +0100, Maciek Babcia Dobosz wrote:
    > Był jeszcze 'sprzęg' na 'interfejs'.

    Co dla interfejsow fizycznych bylo IMO calkiem zgrabne.

    --
    Michał

    wiesiu jest spamtrapem. ja jestem kbns

  • 37. Data: 2013-01-05 11:50:18
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 05 Jan 2013 03:46:17 +0100, T...@s...in.the.world
    > Ale to juz chyba nie Tatarkiewicz.

    To inni ... chyba, purysci.

    Proponowali wlasciwie dobrze, ale sie nie przyjelo.

    J.

  • 38. Data: 2013-01-05 12:42:59
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 5 Sty, 11:50, "J.F." <j...@p...onet.pl> wrote:
    > Dnia Sat, 05 Jan 2013 03:46:17 +0100, T...@s...in.the.world

    > To inni ... chyba, purysci.
    >
    > Proponowali wlasciwie dobrze, ale sie nie przyjelo.

    Pamietam zajadle promowanie w publikatorach ;) "floumaster" zamiast
    przyjmujacego sie wlasnie nowego slowa "pisak".