  • 11. Data: 2014-04-18 22:21:20
    Temat: Re: Dlaczego nie ma multilogowania w sieciach GSM
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Fri, 18 Apr 2014 17:33:57 +0200, Atlantis napisał(a):
    > Ta kwestia zastanawiała mnie już kilka lat temu, jeszcze przed eksplozją
    > zainteresowania smartfonami i tabletami. Wtedy pomyślałem sobie, że
    > fajnie byłoby móc korzystać z jednego pakietu internetowego na laptopie
    > i telefonie, bez parowania urządzeń albo przekładania karty.

    Znaczy sie chcialbys zaplacic mniej ?
    I dziwisz sie ze nie ma ?

    > Co by nie mówić, w ciągu ostatnich lat mnóstwo rzeczy się zmieniło w
    > świecie elektroniki.

    A na to, zeby sie dalo przekierowac SMS na inny numer to nikt nie
    wpadl.
    Podobnie np zdalne przekierowanie rozmow - np dwoch serwisantow, jeden
    konczy dyzur, drugi zaczyna ... i musza sie spotkac, zeby telefon
    sobie przekazac ?

    > Jeśli wykupuję sobie standardowy telefon wraz z dostępem do Internetu
    > (przez kabel) nic nie stoi na przeszkodzie, żeby podzielić "sygnał"
    > pomiędzy większą ilość urządzeń. Mogę postawić PBX-a dla telefonu i
    > router dla Internetu. Z punktu widzenia operatora i tak wszystko się
    > zgadza, bo limit na minuty/transfer/szybkość transmisji jest taki sam.
    > Czy wykorzystam go na jednym stanowisku, czy na dziesięciu ma niewielkie
    > znaczenie.

    Ale na jednym nie wykorzystasz. A placisz za caly pakiet.
    No i dwa pakiety drozsze niz jeden :-)

    J.

  • 12. Data: 2014-04-19 01:54:53
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    > A na to, zeby sie dalo przekierowac SMS na inny numer to nikt nie
    > wpadl.

    Próbowałeś *21*number*16# ?
    http://arstechnica.com/civis/viewtopic.php?t=214399

    A wracając do przekierowywania rozmów...
    To ciekawe czy dałoby się tak ustawić dwie karty SIM
    że jak jedna jest w modemie USB to rozmowy przychodzą
    na drugą i odwrotnie, jak ta druga jest w modemie USB to
    rozmowy przychodzą na tą pierwszą...

  • 13. Data: 2014-04-19 04:51:18
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Mirek Ptak" 5351617a$0$2358$6...@n...neostrada.pl

    > Mam Tandem i zalogowane są oba telefony - połączenia przychodzące są do ostatnio
    aktywnego urządzenia. Nie sprawdziłem jeszcze,
    > czy można prowadzić dwie rozmowy wychodzące na raz - kiedyś sprawdzę :)

    Ja bym chciał coś takiego, żeby rozmowy przychodziły na kilka kart naraz.
    W VoIPach mogę mieć kilka aktywnych urządzeń z tym samym numerem i w razie
    czego -- każde dzwoni. Jedną kartę miałbym w smartfonie, drugą w tablecie
    a trzecia w malutkim telefonie z minionej epoki. Odebrałbym z tego, które
    by było najbliżej.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 14. Data: 2014-04-19 09:55:42
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Fri, 18 Apr 2014 18:54:53 -0500, Pszemol napisał(a):

    > Próbowałeś *21*number*16# ?
    > http://arstechnica.com/civis/viewtopic.php?t=214399

    Zadanie odrzucone.
    a na drugim ciekawy komunikat:
    Przekazywanie polaczen
    Problem z polaczeniem lub
    nieprawidlowy kod MMI.
    bezwarunko. dla uslug SMS

    Android okazal sie bardzo informacyjny, ale kiepsko przetlumaczony ?
    Call forwarding
    Connection problem or invalid MMI code
    unconditionally for SMS services

    A przeciez to nie tylko z telefonu powinno byc mozliwe,
    zapomnialem/zgubilem gada, i chcialbym sobie przekierowac na inny ...

> [...]
    > że jak jedna jest w modemie USB to rozmowy przychodzą
    > na drugą i odwrotnie, jak ta druga jest w modemie USB to

    trzeba sprawdzic. karta w modemie ... moze i dla systemu jakas
    "nieosiagalna" jesli chodzi o rozmowy.
    Ale przekierowania bywaja platne.

    J.

  • 15. Data: 2014-04-21 07:34:15
    Od: spaceman <s...@m...mydevil.net>

    On 2014-04-18, Atlantis <m...@w...pl> wrote:
    > I teraz niech mi ktoś powie, dlaczego tego samego nie mogę mieć u
    > operatora komórkowego? Dlaczego nie mogę zamówić pięciu kart SIM,

    W Dubaju (operator Du) mozesz. Placisz 15PLN za druga karte z tym
    samym numerem i mozesz dzielic jeden pakiet internetowy na wiele
    urzadzen. (Max mozna kupic 5 kart chyba)

    http://www.du.ae/en/mobile/plans/Multi-SIM

    Pozdrawiam

  • 16. Data: 2014-05-13 23:17:54
    Od: Smok Eustachy <s...@w...pl>

    W dniu 18.04.2014 19:31, Mirek Ptak pisze:
> [...]
    > ostatnio aktywnego urządzenia. Nie sprawdziłem jeszcze, czy można
    > prowadzić dwie rozmowy wychodzące na raz - kiedyś sprawdzę :)

    Ile to kosztuje i jak sie zamawia?