  • 1. Data: 2009-09-05 15:54:46
    Temat: Dla zainteresowanych - Kości A-Data
    Od: CUT_INZ <C...@C...pl>

    Witam,

    W zeszłym roku za namową osób z grupy kupiłem kości OCZ Reaper 1066.
    Pamiętam jak dziś jak wiele osób najeżdżało na kości A-Data
    chwaląc jednocześnie OCZ. Ja z OCZ po 2 miesiącach od zakupu zacząłem
    mieć poważne problemy ze stabilnością. Sprzęt szedł non stop podkręcony
    (w granicach rozsądku). Wszystko OK przez 2 miesiące, aż tu nagle
    zaczęły się restarty. Jedna kość buntowała się bardzo często.
    W maju sprzedałem OCZki i kupiłem tak wyśmiewane A-Daty w wersji A-Data
    Vitesta Extreme Edition 1066. Podkręciłem tak jak OCZki i działają do dziś.
    Ale nie o tym chciałem. A-Daty okazały się sporo wydajniejsze od OCZków.
    Zarówno odczyt jak i zapis w A-Datach był o ok 500-900MB/s lepszy!
    http://img137.imageshack.us/img137/9173/everest.jpg

    To samo było z płytą GIGABYTE. Kilku tak mi ją odradzało. Że
    niestabilna, że nie źle współgra z lepszym sprzętem - a u mnie zero
    problemów.

    Polecał A-Data z czystym sumieniem!