eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsmDla walczących z operatoramiDla walczących z operatorami
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!lub
    lin.pl!uw.edu.pl!newsgate.cistron.nl!newsgate.news.xs4all.nl!194.109.133.84.MIS
    MATCH!newsfeed.xs4all.nl!newsfeed5.news.xs4all.nl!xs4all!feeder.news-service.co
    m!eweka.nl!lightspeed.eweka.nl!postnews.google.com!m38g2000yqd.googlegroups.com
    !not-for-mail
    From: FINCH <k...@g...com>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Dla walczących z operatorami
    Date: Wed, 9 Sep 2009 06:59:09 -0700 (PDT)
    Organization: http://groups.google.com
    Lines: 79
    Message-ID: <7...@m...googlegroups.com>
    NNTP-Posting-Host: 192.100.112.202
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
    X-Trace: posting.google.com 1252504749 13467 127.0.0.1 (9 Sep 2009 13:59:09 GMT)
    X-Complaints-To: g...@g...com
    NNTP-Posting-Date: Wed, 9 Sep 2009 13:59:09 +0000 (UTC)
    Complaints-To: g...@g...com
    Injection-Info: m38g2000yqd.googlegroups.com; posting-host=192.100.112.202;
    posting-account=KcAoBwoAAAAXsF7o05XiXfLgaNYQgshz
    User-Agent: G2/1.0
    X-HTTP-Via: 1.1 FIESPRX001
    X-HTTP-UserAgent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; en-GB; rv:1.9.1.2)
    Gecko/20090729 Firefox/3.5.2 (.NET CLR
    3.5.30729),gzip(gfe),gzip(gfe)
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.telefonia.gsm:980460
    [ ukryj nagłówki ]

    *Reklamacja :*
    ----------------------------------------------------
    ------------
    Reklamacja

    Dnia 22-05-2009 w salonie firmowym Plus GSM przy ulicy Krupniczej 2/4
    we Wrocławiu złożyłem komplet dokumentów wraz z pełnomocnictwem aby
    przenieść numer z sieci Orange do sieci Plus GSM ( usługa Simplus ).
    Zostałem poinformowany że cała procedura nie powinna trwać dłużej jak
    2 tygodnie. Dokumenty posiadają numer XXXXXXXX.

    Ponieważ po miesiącu nie dostałem żadnej informacji ponownie ( tj
    23-06-2009 ) pojawiłem się w w/w salonie. Otrzymałem informację że
    dokumenty nie zostały wysłane dalej do odpowiedniej komórki w Państwa
    firmie.

    Zaproponowano mi ponowne uruchomienie procedury przenoszenia numeru
    tym razem bez pełnomocnictwa. Poprzednie dokumentu zostały anulowane.
    Nowe otrzymały numer XXXXXXXX.

    Operator sieci macierzystej poinformował mnie że odłączenie nastąpi
    01-08-2009. A zgodnie z regulaminem sieć Plus GSM ma 7 dni na
    włączenie numeru w sieci docelowej.Numer został wyłączony w nocy
    01-08-2009.

    Po 5 dniach próbowałem ustalić dlaczego numer nie jest jeszcze
    aktywny. Po wielokrotnych interwencjach dnia 11-08-2009 poinformowano
    mnie że popełniono błąd w czasie wypełniania dokumentów w salonie
    firmowym i muszę udać się ponownie do salonu aby uzupełnić dane.

    W salonie okazało się że błędnie spisano numer karty SIM. Poprawiono
    wszystkie dane . Zostałem poinformowany że numer będzie uruchomiony w
    ciągu 24h .

    Numer staje się ponownie aktywny 13-08-2009. Łącznie cała procedura
    trwa 83 dni .

    Proszę o wyjaśnienie następujących kwestii .

    1) Jak to jest możliwe że w salonie firmowym giną dokumenty ?
    2) Dlaczego po takim uchybieniu ze strony Państwa firmy nie
    potraktowano mojej sprawy indywidualnie tylko jeszcze sam musiałem
    biegać z dokumentami ?
    3) Dlaczego BOK nie potrafi udzielić informacji co się dzieje z
    przenoszonym numerem .
    4) Dlaczego pracownicy BOK muszą udawać się do innego komputera aby
    udzielić informacji co się dzieje z numerem ? Trwa to nawet do 15
    minut kompletnie nic nie wnosi do sprawy a petenta obciąża się
    kosztami rozmowy
    5) Dlaczego dopiero po 11 dniach poinformowano mnie że błędnie
    wypełniono dokumenty w salonie.

    W związku z błędami popełnionymi przez Państwa firmę domagam się
    zwrotu następujących kosztów :

    1) Ostatnia faktura u operatora ORANGE poza okresem promocyjnym
    ( sytuacja taka powstała ponieważ procedura przeniesienia przedłużyła
    się z Państwa winy) 124 zł .

    2) Zwrot kosztów za rozmowy z BOK ( trwające nawet do 15 minut ) 10
    rozmów x 15 minut x 1,58 zł ( połączenie z automatu TPSA z numerem
    BOK ) .

    Łączna kwota poniesionych kosztów 361 zł
    ----------------------------------------------------
    ------------

    *Wynik:*
    Po rozpatrzeniu reklamacji otrzymałem 400 zł w postaci zasilenia
    konta. Czekam jeszcze na pisemne uzasadnienie .

    Tak więc nie poddawać się ;)

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

  • 09.09.09 19:14 X
  • 09.09.09 19:45 Michal

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: