-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!lub
lin.pl!uw.edu.pl!newsgate.cistron.nl!newsgate.news.xs4all.nl!194.109.133.84.MIS
MATCH!newsfeed.xs4all.nl!newsfeed5.news.xs4all.nl!xs4all!feeder.news-service.co
m!eweka.nl!lightspeed.eweka.nl!postnews.google.com!m38g2000yqd.googlegroups.com
!not-for-mail
From: FINCH <k...@g...com>
Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
Subject: Dla walczących z operatorami
Date: Wed, 9 Sep 2009 06:59:09 -0700 (PDT)
Organization: http://groups.google.com
Lines: 79
Message-ID: <7...@m...googlegroups.com>
NNTP-Posting-Host: 192.100.112.202
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
X-Trace: posting.google.com 1252504749 13467 127.0.0.1 (9 Sep 2009 13:59:09 GMT)
X-Complaints-To: g...@g...com
NNTP-Posting-Date: Wed, 9 Sep 2009 13:59:09 +0000 (UTC)
Complaints-To: g...@g...com
Injection-Info: m38g2000yqd.googlegroups.com; posting-host=192.100.112.202;
posting-account=KcAoBwoAAAAXsF7o05XiXfLgaNYQgshz
User-Agent: G2/1.0
X-HTTP-Via: 1.1 FIESPRX001
X-HTTP-UserAgent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; en-GB; rv:1.9.1.2)
Gecko/20090729 Firefox/3.5.2 (.NET CLR
3.5.30729),gzip(gfe),gzip(gfe)
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.telefonia.gsm:980460
[ ukryj nagłówki ]*Reklamacja :*
----------------------------------------------------
------------
Reklamacja
Dnia 22-05-2009 w salonie firmowym Plus GSM przy ulicy Krupniczej 2/4
we Wrocławiu złożyłem komplet dokumentów wraz z pełnomocnictwem aby
przenieść numer z sieci Orange do sieci Plus GSM ( usługa Simplus ).
Zostałem poinformowany że cała procedura nie powinna trwać dłużej jak
2 tygodnie. Dokumenty posiadają numer XXXXXXXX.
Ponieważ po miesiącu nie dostałem żadnej informacji ponownie ( tj
23-06-2009 ) pojawiłem się w w/w salonie. Otrzymałem informację że
dokumenty nie zostały wysłane dalej do odpowiedniej komórki w Państwa
firmie.
Zaproponowano mi ponowne uruchomienie procedury przenoszenia numeru
tym razem bez pełnomocnictwa. Poprzednie dokumentu zostały anulowane.
Nowe otrzymały numer XXXXXXXX.
Operator sieci macierzystej poinformował mnie że odłączenie nastąpi
01-08-2009. A zgodnie z regulaminem sieć Plus GSM ma 7 dni na
włączenie numeru w sieci docelowej.Numer został wyłączony w nocy
01-08-2009.
Po 5 dniach próbowałem ustalić dlaczego numer nie jest jeszcze
aktywny. Po wielokrotnych interwencjach dnia 11-08-2009 poinformowano
mnie że popełniono błąd w czasie wypełniania dokumentów w salonie
firmowym i muszę udać się ponownie do salonu aby uzupełnić dane.
W salonie okazało się że błędnie spisano numer karty SIM. Poprawiono
wszystkie dane . Zostałem poinformowany że numer będzie uruchomiony w
ciągu 24h .
Numer staje się ponownie aktywny 13-08-2009. Łącznie cała procedura
trwa 83 dni .
Proszę o wyjaśnienie następujących kwestii .
1) Jak to jest możliwe że w salonie firmowym giną dokumenty ?
2) Dlaczego po takim uchybieniu ze strony Państwa firmy nie
potraktowano mojej sprawy indywidualnie tylko jeszcze sam musiałem
biegać z dokumentami ?
3) Dlaczego BOK nie potrafi udzielić informacji co się dzieje z
przenoszonym numerem .
4) Dlaczego pracownicy BOK muszą udawać się do innego komputera aby
udzielić informacji co się dzieje z numerem ? Trwa to nawet do 15
minut kompletnie nic nie wnosi do sprawy a petenta obciąża się
kosztami rozmowy
5) Dlaczego dopiero po 11 dniach poinformowano mnie że błędnie
wypełniono dokumenty w salonie.
W związku z błędami popełnionymi przez Państwa firmę domagam się
zwrotu następujących kosztów :
1) Ostatnia faktura u operatora ORANGE poza okresem promocyjnym
( sytuacja taka powstała ponieważ procedura przeniesienia przedłużyła
się z Państwa winy) 124 zł .
2) Zwrot kosztów za rozmowy z BOK ( trwające nawet do 15 minut ) 10
rozmów x 15 minut x 1,58 zł ( połączenie z automatu TPSA z numerem
BOK ) .
Łączna kwota poniesionych kosztów 361 zł
----------------------------------------------------
------------
*Wynik:*
Po rozpatrzeniu reklamacji otrzymałem 400 zł w postaci zasilenia
konta. Czekam jeszcze na pisemne uzasadnienie .
Tak więc nie poddawać się ;)
Następne wpisy z tego wątku
Najnowsze wątki z tej grupy
- Re: Tani dodatkowy sim do smartwacha
- Praktyczny test GPS...
- Re: UseGalileo -- PRODUKTY I APLIKACJE UŻYWAJĄ JUŻ DZIŚ SYSTEMU GALILEO
- Re: UseGalileo -- PRODUKTY I APLIKACJE UŻYWAJĄ JUŻ DZIŚ SYSTEMU GALILEO
- Karty przedpłacone (podarunkowe) Google Play - pytanie do korzystających
- Dlaczego sluchawka nie dzwoni?
- Google Play
- Gdzie kosz?
- Kosz, gdzie??
- GNSS Motorola G85 vs Redmi Note 9 pro
- Dlaczego nie pasuję do świata APLE?
- karta SIM nie działa w konkretnym smartfonie.
- smartfon i zewnętrzny ekran
- Gdzie w smartfonie są SMSy/MMSy ?
- VM i Fakt
Najnowsze wątki
- 2024-12-03 Tymoteusz Sz.
- 2024-12-03 Re: Prezydent ułaskawia: Prezydent USA Biden (D) ułaskawia syna własnego
- 2024-12-03 Re: Tani dodatkowy sim do smartwacha
- 2024-12-03 Wróblewo => Analityk finansowy <=
- 2024-12-03 Praktyczny test GPS...
- 2024-12-02 Tak się sprzedają elektryczne woldzwageny ;-)
- 2024-12-02 Akumulator do Hyundai
- 2024-12-02 Olsztyn => Sales Specialist <=
- 2024-12-02 Poznań => Technical Artist <=
- 2024-12-02 Bieruń => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2024-12-02 Kraków => Business Development Manager - Dział Sieci i Bezpieczeńst
- 2024-12-02 Chrzanów => Team Lead / Tribe Lead FrontEnd <=
- 2024-12-02 Białystok => Delphi Programmer <=
- 2024-12-02 Poznań => Dyspozytor Międzynarodowy <=
- 2024-12-02 Szczecin => Key Account Manager (ERP) <=