  • 1. Data: 2009-05-20 09:38:58
    Temat: Dla tych co na pierwszym moto
    Od: KJ Siła Słów <K...@n...com>

    Wiem,

    Strona niepopularna na prm, podobne bylo setki razy i w ogole.

    Tylko jakos tak w mojej okolicy w odstepie tygodnia:
    - jeden objezdzony,
    - jeden swiezy.

    wzieli i skonczyli sezon kazdy z udzialem auta.

    http://www.scigacz.pl/Crash,test,motocykla,w,PIMOT,9
    374.html

    KJ Propagator bezpiecznej jazdy

  • 2. Data: 2009-05-20 12:26:54
    Temat: Re: Dla tych co na pierwszym moto
    Od: mlek <r...@o...pl>

    KJ Siła Słów wrote:

    > http://www.scigacz.pl/Crash,test,motocykla,w,PIMOT,9
    374.html

    Sciera kombi bezpieczna jest, jezdzilem sporo taka, chyba czas sobie
    znow kupic.

  • 3. Data: 2009-05-21 11:39:09
    Od: Mika <m...@g...com>

    Witam,
    On 20 Maj, 11:38, KJ Siła Słów <K...@n...com> wrote:

    > http://www.scigacz.pl/Crash,test,motocykla,w,PIMOT,9
    374.html

    > KJ Propagator bezpiecznej jazdy

    Za wolno jechal czy za ciezki ten manekin,bo chyba powinien przeleciec
    nad dachem.
    Andy chyba przelecial, ale moze byl lzejszy.

    pzdr
    Mika
    z potforka

  • 4. Data: 2009-05-21 12:10:20
    Od: "lesor" <p...@l...waw.pl>

    Mika wrote:
> [...]
    > nad dachem.
    > Andy chyba przelecial, ale moze byl lzejszy.

    Andy utrzymywal, ze sie podniosl na podnozkach.

    pozdrawiam :)
    --
    lesor
    rosSynAnt

  • 5. Data: 2009-05-21 15:06:16
    Od: KJ Siła Słów <K...@n...com>

    lesor pisze:

    > Andy utrzymywal, ze sie podniosl na podnozkach.

    Andy to przelecial nad tylem sedana jak ja pamietam.

    To bedzie 3 wersja, ciekawe co Andy pamieta i czy lepiej niz google.

    KJ

  • 6. Data: 2009-05-26 08:52:32
    Od: r...@i...pl

    On 21 Maj, 17:06, KJ Siła Słów <K...@n...com> wrote:

    > Andyto przelecial nad tylem sedana jak ja pamietam.
    >
    > To bedzie 3 wersja, ciekawe coAndypamieta i czy lepiej niz google.
    >
    > KJ

    Halo,
    Donieśli mi że plotkujecie na grupie jak te stare baby.
    Wersja ostateczna jest taka:

    Andy faktycznie podniósł sie na podnóżkach i to było ostatnie
    podniesienie... potem było już tylko spadanie. Z dochodzenia wynikło,
    że przeleciał nad bagażnikiem Daewoo (całe szczęscie że sedan, bo aż
    tak wysoko to się nie podniósł, żeby przeleciał nad kombi).

    no, coby nie było niedomówień;-)

    Pozdro....
    Andy

  • 7. Data: 2009-05-26 09:03:15
    Od: "lesor" <p...@l...waw.pl>

    Użytkownik wrote:

> [...]
    > że przeleciał nad bagażnikiem Daewoo (całe szczęscie że sedan, bo aż
    > tak wysoko to się nie podniósł, żeby przeleciał nad kombi).

    O wychynal... i sie tak wymadrzyl...
    Taka banalna wersje to my sami w trojke ulozylismy... ;]

    --
    pozdrawiam, lesor
    cb13 rosSynAnt

  • 8. Data: 2009-05-26 09:05:10
    Od: "Kefir" <k...@r...pl>

    Elou!
    <r...@i...pl> wrote in message
    i.googlegroups.com...

> [...]

    że przeleciał nad bagażnikiem Daewoo (całe szczęscie że sedan, bo aż
    tak wysoko to się nie podniósł, żeby przeleciał nad kombi).

    ************

    Jak stare baby czyli nic nowego. Jakbys sie kiedys na msze katolicka wybral,
    to tam tez sa podniesienia ;) Pozostaje pod wrazeniem jaki sobie adresik
    odkurzyles na okolicznosc riposty. Respekt ;) Acha i, ten, kope lat, Andy!

    --
    Pozdrawiam, Artu / Kef & ST 955 & wierny Traktor XT660X
    weFAQ&v=qvj

  • 9. Data: 2009-05-26 10:01:15
    Od: "Tytus" <v...@o...pl>

    Siemka

    ***r...@i...pl
    Donieśli mi że plotkujecie na grupie jak te stare baby.

    La boga wylazl z pod rusztowan i betoniarek...
    rf-cia, ach jak to sie fajnie objezdzalo :)

    --
    T. i żolte
    te naszypsze

  • 10. Data: 2009-05-26 11:08:20
    Od: Mika <m...@g...com>

    On 26 Maj, 12:01, "Tytus" <v...@o...pl> wrote:
    > Siemka

    > Donieśli mi że plotkujecie na grupie jak te stare baby.
    >
    > La boga wylazl z pod rusztowan i betoniarek...
    > rf-cia, ach jak to sie fajnie objezdzalo :)
    to se newrati ale Andy kask sobie juz kupil, wiec pomalutku......

    pozdrawiam
    Mika