  • 11. Data: 2010-01-20 20:15:13
    Temat: Re: Dla robiacych "srednie"
    Od: Adam 'Chloru' Drzewososki <k...@c...net>

    Dnia 20.01.2010 J.F. <j...@p...onet.pl> napisał/a:

    > Albo nie doceniasz tych zakretow albo cos pomyliles.
    >
    > Wroclaw-Swidnica - srednia 87. Oczywiscie odrzucone odcinki
    > miejskie, od ostatnich swiatel do pierwszych, 39km.
    > I to niezbyt sie spieszac, bo trzeba wyprzedzac, uwazac na
    > policjantow itp
    >
    > Wielun-Belchatow - srednia 94.

    To akurat żadna sztuka i nijak ma się do wspomnianego OSu. Kilka
    zakrętów raczej, reszta to długie łuki ;>

    Chloru *** D14A1 *** chloru at chloru net

  • 12. Data: 2010-01-20 20:33:54
    Od: Seba <s...@g...pl>

    Dnia Wed, 20 Jan 2010 19:30:16 +0100, J.F. napisał(a):

    > Kostomloty [A4]-Bolkow - musialbym odszukac, ale setka tam mogla
    > wyjsc.

    Na takim (tym) odcinku to ja osiągam znacznie powyzej 'sredniej
    standardowej' (i tej, którą przedstawiasz) i to w typowych warunkach
    (oczywiście pomijając aktualny tragiczny remont) codziennych -tyle, że
    jak się ma to do przedstawionego przykłądu?

    Co do czasu przejazdu i bezpieczeństa owego mam Altiego jako świadka -
    ani razu nie przedawkowaliśmy absolutnie nadmiernie. Ja po prostu znam
    tą drogę na pamięć ( w sensie stanu jej nawierzchni).

    --
    Pozdrawiam,
    Sebastian S.

  • 13. Data: 2010-01-20 20:45:20
    Od: to <t...@a...xyz>

    MarcinJM wrote:

    > Na tej grupie jest co najmniej kilku szoferow, co by (wg. opowiesci
    > wlasnych) objechalo cala stawke z co najmniej kilkuminutowym zapasem :)

    To są ci sami co hamują na suchym asfalcie lepiej niż ABS.

    --
    cokolwiek

  • 14. Data: 2010-01-20 21:51:47
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Wed, 20 Jan 2010 17:50:32 +0100, MarcinJM napisał(a):

> [...]
    > Na tej grupie jest co najmniej kilku szoferow, co by (wg. opowiesci
    > wlasnych) objechalo cala stawke z co najmniej kilkuminutowym zapasem :)

    A gdzie masz tak kręte drogi u nas, poza kawałkami w górach?

    --
    ___________ (R)
    ___/ /_ ___ ul. na Szaniec 23/70 31-560 Kraków (012) 378 31 98

  • 15. Data: 2010-01-20 22:18:55
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Wed, 20 Jan 2010 20:33:54 +0100, Seba wrote:
> [...]
    >(oczywiście pomijając aktualny tragiczny remont) codziennych -tyle, że
    >jak się ma to do przedstawionego przykłądu?

    Marcin nie pokazal co to za droga z przyjaznymi zakretami :-)

    A ta powyzsza to tez nie jest autostrada, ani 4 pasow, ani prosta -
    czyli przecietna droga krajowa :-)

    >Co do czasu przejazdu i bezpieczeństa owego mam Altiego jako świadka -
    >ani razu nie przedawkowaliśmy absolutnie nadmiernie. Ja po prostu znam
    >tą drogę na pamięć ( w sensie stanu jej nawierzchni).

    maly ruch, przyjazne zakrety :-), dobra widocznosc, duzo okazji do
    wyprzedzania, bardzo rzadko terenow zabudowany - no i mozna szybko
    jechac. O ile ktos sie FR nie boi :-)

    J.

  • 16. Data: 2010-01-20 22:48:03
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Wed, 20 Jan 2010 20:45:20 +0100, osobnik zwany to wystukał:

    a to jakaś sztuka jest?

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 17. Data: 2010-01-20 23:26:37
    Od: Perełka <p...@b...pl>

    Audi S8 4.2 LPG 360 Koni.
    Trasa Zakopane - Gdańsk 7h.
    Umiem jeździć.
    Porządną bryką żadna trasa nie jest mi straszna.

    pozdrawiam
    Perełka

  • 18. Data: 2010-01-20 23:30:14
    Od: "bartekkr" <k...@g...com>

    Użytkownik "Perełka" <p...@b...pl> napisał w wiadomości
    > Audi S8 4.2 LPG 360 Koni.
    > Trasa Zakopane - Gdańsk 7h.
    > Umiem jeździć.
    > Porządną bryką żadna trasa nie jest mi straszna.

    Uciekinier z forum onetu?

  • 19. Data: 2010-01-20 23:42:27
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    MarcinJM pisze:
    > Witam
    > Wlasnie ukonczyl sie 4 etap IRC w Monte Carlo.
    > Odcinek 45km z groszem. Droga asfaltowa, kreta, ale przyjazna, wiekszosc
    > zalog na slicku jechalo.
    > Najlepszy czas... ponad 30 minut (odcinek jechany po raz drugi dzisiaj,
    > wiec znany nie tylko z opisu).
    > Czyli srednia "ledwo" niecale 90kmph.
    > Co na to grupowi ponadstonagodzine? He?

    Ale oni tam się musieli mieć naprawdę wąską i krętą drogę.

    Nawet na GSMP które odbywają już na i tak krętych drogach średnie
    prędkości są wyższe.

    A jednak jadąc przeciętnej jakości drogą krajową nie spotkasz ani
    jednego zakrętu który wymagałby zwolnienia poniżej 100km/h, a średnia
    prędkość zależy w zasadzie tylko od natężenia ruchu.
    Gdyby taką DK1 zamknąć dla ruchu, to średnia prędkość zależałaby głównie
    od prędkości maksymalnej samochodu.

    > Na tej grupie jest co najmniej kilku szoferow, co by (wg. opowiesci
    > wlasnych) objechalo cala stawke z co najmniej kilkuminutowym zapasem :)

    Chyba dość nietypowe warunki tam mają, bo rozrzut czasów jest ogromny,
    nawet w obrębie jednej klasy.
    Odstępy między kolejnymi kierowcami wydają się być bardzo duże.

  • 20. Data: 2010-01-21 00:07:54
    Od: to <t...@a...xyz>

    masti wrote:

    > a to jakaś sztuka jest?

    Nie, pod warunkiem, że masz cztery nogi i ze dwa mózgi.

    --
    cokolwiek