  • 1. Data: 2011-09-06 05:30:42
    Temat: Demontaz obudowy Pralki ladowanej od gory
    Od: slawek7 <s...@w...pl>

    Wiem że to zły dział, ale moze mi pomozecie.
    Mam pralke Polara ladowana od gory. Czy ktos z Was wie jak zdjac
    obudowe z niej.
    Probowalem sciagnac blaszane pokrycie z prawej strony. Odkrecilem
    wszystkie wkrety z tylu, lecz gora blachy odchodzi do tylu a dolu nie
    moge ruszyc. I teraz nie wiem czy od dołu tez jest jakis wkret. Nie
    widac aby cos tam bylo.
    Moze spotkaliscie sie z jakas instrukcja serwisowa Polara, albo wiecie
    jak to zdemontowac?

  • 2. Data: 2011-09-06 16:57:27
    Temat: Re: Demontaz obudowy Pralki ladowanej od gory
    Od: "Irokez" <n...@e...pl>

    Użytkownik "slawek7" <s...@w...pl> napisał w wiadomości
    b.googlegroups.com...
> [...]
    > widac aby cos tam bylo.
    > Moze spotkaliscie sie z jakas instrukcja serwisowa Polara, albo wiecie

    Mój Whirpool oprócz tych z tyłu ma jedną z przodu, na dole, pod panelem
    plastikowym w którym jest filtr wody odpływowej itp.
    Może masz podobnie? poszukaj na elektrodzie może bedzie serwisówka

    --
    Irokez

  • 3. Data: 2011-09-06 23:37:49
    Od: "adamschodowy" <a...@g...pl>

> [...]
    > widac aby cos tam bylo.
    > Moze spotkaliscie sie z jakas instrukcja serwisowa Polara, albo wiecie

    może "zawias"? u seniorki odkręcało się z tyłu parę wkrętów, podnosiło na
    5cm i wysuwało do tyłu na ok 2cm, czyli na tyle by zwolnić blaszane wypustki
    (haczyki) i unieść dalej przód

  • 4. Data: 2011-09-20 23:08:18
    Od: "Feromon" <f...@w...pl>

[...]

    Tak, są od dołu. Ale w jakim celu ściągasz obudowę?
    Zostają tylko pręty ceowniki -stojaki.

    Feromon