  • 1. Data: 2010-09-01 09:06:21
    Temat: Dell Vostro 3700 a Toshiba Satellite Pro L670
    Od: "...::QRT::..." <n...@...mejla>

    Do finału weszły dwa modele. No i nie wiem na co sie zdecydować.
    Dell Vostro 3700 czy Toshiba Satellite Pro L670-13M.
    Zasadniczo jesli chodzi o założenia podstawowe :
    - matowa matryca 1600x900 - wołabym
    16:10 to chyba bez szans)
    - nadadje sie do okazjonalnego grania
    to obydwa pasują.

    Co do reszty to wyglada to tak:

    dell vs. toshiba
    półmat vs. mat
    i5 430M vs. i3 330M
    GT 330M vs. HD 5650
    320GB vs. 500MB
    3072RAM vs. 4096RAM

    Jaki waszym zdaniem winien być ostateczny wybór?

  • 2. Data: 2010-09-01 18:10:19
    Temat: Re: Dell Vostro 3700 a Toshiba Satellite Pro L670
    Od: boxfish <c...@g...pl>

    W dniu 2010-09-01 11:06, ...::QRT::... pisze:
> [...]
    > 320GB vs. 500MB
    > 3072RAM vs. 4096RAM
    >

    > Jaki waszym zdaniem winien być ostateczny wybór?

    Taki który tobie odpowiada a skoro nie piszesz nic o potrzebach to weź
    ładniejszy

  • 3. Data: 2010-09-01 19:15:25
    Od: "Irokez" <n...@e...pl>

    Użytkownik "...::QRT::..." <n...@...mejla> napisał w wiadomości
    > Do finału weszły dwa modele. No i nie wiem na co sie zdecydować.
    > Dell Vostro 3700 czy Toshiba Satellite Pro L670-13M.

    Ja bym brał Della z racji urazu do Toshiby która 3 razy się psuła i w końcu
    za grosze sprzedałem po gwarancji, a tanie nie było - X205 SLI
    Pozostałe moje spotkania z Toshibą to albo kupa kasy za nie wiem co, albo
    dziwnie świecące klawisze z ledwo kontrastowa matrycą. No i częste spotkania
    z jakąś 17-stka także za kupa kasy na którą właściciel strasznie narzeka.

    Więc mam teraz Dell'a, a kierowałem się obsługą klienta i kontaktem,
    warunkami gwarancji (2 lata Home Warranty z wieczorami i sobotami),
    mozliwością złożenia takiej konfiguracji jakiej ja chcę a nie jaka się wala
    na półce oraz czysto subiektywne odczucia - elegancja i prostota bez
    widocznej tandety dająca teoretycznie wrażenie solidności. Bo w praktyce
    dopiero wyjdzie - mam go 9 miesięcy.W pracy mamy multum delli i nikt nie
    narzeka.

    Także jeżeli nie zdefiniowałeś kompletnie żadnych wymagań oprócz podania w/w
    modeli, to brałbym pod uwagę gwarancje i jaki mi się podoba.

    --
    Irokez

  • 4. Data: 2010-09-02 06:46:51
    Od: "...::QRT::..." <n...@...mejla>

    Dnia Wed, 01 Sep 2010 20:10:19 +0200, boxfish napisał(a):

    > Taki który tobie odpowiada a skoro nie piszesz nic o potrzebach to weź
    > ładniejszy

    no ale o jakie potrzeby Ci chodzi ? :)
    Komputer jak komputer - można używać do tego albo tamtego to nie jest
    ważne. Ja wiem czego potrzebuje i pisałem o tym - cechą dla mnie
    najważniejszą była relatywnie duża rozdzielczość i matowa matryca, później
    - w miare przyzwoita karta grafiki.
    To sa bardzo zbliżone komputery wiec nie ma tutaj jakiegoś wyboru w stylu
    13 cali, 6h na baterii vs. 17 cali, 1,5h na baterii, gdzie można zadać
    pytanie "a do czego ci to?".

  • 5. Data: 2010-09-02 06:49:55
    Od: "...::QRT::..." <n...@...mejla>

    Dnia Wed, 1 Sep 2010 21:15:25 +0200, Irokez napisał(a):

> [...]
    >
    > Także jeżeli nie zdefiniowałeś kompletnie żadnych wymagań oprócz podania w/w
    > modeli, to brałbym pod uwagę gwarancje i jaki mi się podoba.

    wiesz wymagania sa "zdefiniowane" już na etapie doboru komputera. Te dwa
    modele sa naprawde mocno już do siebie podobne, wiec pozostał wybór niejako
    "estetyczny".
    I pewnie masz racje - zdecyduje sie na dell'a.

  • 6. Data: 2010-09-03 19:33:42
    Od: MAR <M...@s...org>

    On Wed, 1 Sep 2010 11:06:21 +0200, ...::QRT::... wrote:

    > Co do reszty to wyglada to tak:
    >
    > dell vs. toshiba
    > półmat vs. mat

    Ta matryca w Dellu powinna się nazywać półpołysk.

    --
    Mar.

  • 7. Data: 2010-09-04 09:39:40
    Od: G Nowak <g...@g...com>

> [...]
    > albo dziwnie świecące klawisze z ledwo kontrastowa matrycą. No i częste
    > spotkania z jakąś 17-stka także za kupa kasy na którą właściciel

    Ja z kolei wzialbym laptopa bez Nvidii na pokladzie, moje byly grzejne i
    psujne.

    --
    pozdr

  • 8. Data: 2010-09-07 05:52:25
    Od: "...::QRT::..." <n...@...mejla>

    Dnia Fri, 3 Sep 2010 21:33:42 +0200, MAR napisał(a):

    > Ta matryca w Dellu powinna się nazywać półpołysk.

    kupiłem tego della i matowość matrycy na pierwszy rzut oka nie odbiega od
    matowości w biurkowym monitorze eizo. Być może gdyby sie pobawić i
    potestować jakieś głębiej, różnice by sie znalazło, ale mi sie osobiście
    nie chce.

  • 9. Data: 2010-09-07 05:55:27

    Dnia Sat, 04 Sep 2010 10:39:40 +0100, G Nowak napisał(a):

    > Ja z kolei wzialbym laptopa bez Nvidii na pokladzie, moje byly grzejne i
    > psujne.

    mam HP 8510w z Quadro FX 570M i grzejny to on faktycznie jest aczkolwiek
    jak na razie nie psujny :)
    A ten dell którego zakupiłem to raczej zimny i cichy przy okazji jest.
    Choć faktem jest ze jeszcze nie dałem mu wiekszej okazji by sie porządnie
    zagrzał.