  • 11. Data: 2012-01-23 06:04:08
    Temat: Re: Debile bojący sie policji
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    kajus44 wrote:

    > No raczej nie pierdoli, troszkę koloryzuje. W kierowcach, szczególnie
    > tych, którzy ostatni raz kodeks czytali, czy raczej słyszeli o nim
    > przy okazji zdawania prawa jazdy, istnieje jakieś z dupy wzięte
    > przekonanie, że jak tylko wyprzedzą samochód policji, od razu zostaną
    > zatrzymani, dostaną mandat a może i zabiorą im prawo jazdy. A
    > policjanci, jadąc czasami wolniej i wolniej - śmieją się i w chuja
    > robią takich właśnie "miszczów".

    amen...

    imho mogli by ich zatrzymywac i dawac im mandat za jazdę lewym pasem i
    blokowanie ruchu. :)

  • 12. Data: 2012-01-23 07:36:17
    Od: "Wojciech Smagowicz [ZIWK]" <w...@o...pl>

    W dniu 2012-01-22 23:40, kajus44 pisze:

> [...]
    > dostaną mandat a może i zabiorą im prawo jazdy. A policjanci, jadąc
    > czasami wolniej i wolniej - śmieją się i w chuja robią takich właśnie
    Tak samo, jak znak "fotoradar" oznacza automatyczne ograniczenie do
    50km/h, pomimo, że na drodze jest dopuszczalna np. 90.
    Taki "łeb" potrafi wyprzedzić i na centymetry zajechać drogę zwalniając
    do "przepisowej" 50, a natychmiast po minięcu radaru jechać 100 przez
    środek wsi...

    --
    Wojciech Smagowicz

  • 13. Data: 2012-01-23 22:31:40
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Wojciech Smagowicz [ZIWK] wrote:
> [...]
    > Taki "łeb" potrafi wyprzedzić i na centymetry zajechać drogę
    > zwalniając do "przepisowej" 50, a natychmiast po minięcu radaru

    dokładnie...

    drugi cudny przykład...

    facet sie wlecze niemiłosiernie, dojeżdżamy do skrzyżowania ze światłami
    żółte ja już zaczynam zwalniać a on spokojnie soim 50 czy 40 km/h przejeżdża
    już na czerwonych :)

    Nie można często znaleźć śladu logiki w zachowaniu niektórych kierowników i
    kierowniczeg na drodzę.

  • 14. Data: 2012-01-24 10:06:11
    Od: "Axel" <a...@p...BEZSPAMU.com>

    "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl> wrote in message

> [...]
    > przejeżdża już na czerwonych :)
    > Nie można często znaleźć śladu logiki w zachowaniu niektórych

    Nieee, zwykle jest inaczej - zielone swiatlo, gosc daleko przed swiatlami
    zaczyna zwalniac, dotacza sie do skrzyzowania, po czym jak sie zapala zolte,
    to nagle znajduje pedal gazu i na przelomie zoltego i czerwonego przejezdza
    przez skrzyzowanie. A jakby jechal normalnie, to i on i ja za nim
    przejechalibysmy na zielonym....

    --
    Axel

  • 15. Data: 2012-01-24 11:09:28
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 22.01.2012 13:26, Marek Dyjor pisze:
    > Jedzie policja i facet włącza sie do ruchu wchodzi na lewy pas i wlecze
    > sie (ogr do 70) 30tką bo po prawej jedzie policja prędkością patrolową :)

    I w tym momencie policjanci mogą go zatrzymać i wystawić mandat za
    blokowanie ruchu innym i nieprzestrzeganie prawostronnej organizacji
    ruchu ;)

  • 16. Data: 2012-01-24 11:24:27
    Od: Uncle Pete <p...@i...waw.pl>

> [...]
    > przejeżdża już na czerwonych :)
    >
    > Nie można często znaleźć śladu logiki w zachowaniu niektórych

    Tu akurat logika jest - jedzie cały czas ze stałą prędkością, można
    przypuszczać, że oszczędza paliwo :) Cały czas spotykam takich, co jadą
    równo 75-80 km/h niezależnie od tego, czy to teren zabudowany, czy nie i
    czy są znaki B-33...

    A jeszcze zauważyłem, że mniej więcej co trzeci kierowca nie wie, kiedy
    rzeczony znak kończy obowiązywać.

    Piotr