  • 11. Data: 2013-02-18 21:48:42
    Temat: Re: Dałem się nabrać na Car-Spa w Regułach - przestrzegam!
    Od: "uzytkownik" <a...@s...pl>

    Użytkownik "lublex" <l...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:kfu329$nou$1@node1.news.atman.pl...
    > Użytkownik "uzytkownik" <a...@s...pl> napisał w wiadomości:

    Widzę nie rozróżniasz dwóch spraw.

    Opisywać prawdę nie jest pomówieniem czy zniesławieniem.
    Ale używać epitetów pod adresem osób już nosi takie znamiona.

    Dam Ci przykład:
    Pan X mnie okradł.
    Prawdą jest, że mnie okradł i zostało to udowodnione lub jest możliwe do
    udowodnienia, bo posiadam dowody.
    Skoro mnie okradł to jest złodziejem. Mam prawo go nazywać publicznie
    złodziejem, ale nie mam prawa używać inwektyw świński ryj, jebany
    złodziej itp. Za "świński ryj", czy przymiotnik "jebany" grozi mi kara.
    Za określenie "złodziej" grozi mi kara tylko i wyłącznie wtedy, kiedy
    tamten przed sądem udowodni, że nie jest złodziejem lub, że nie dokonał
    zarzucanego mu czynu.

  • 12. Data: 2013-02-18 22:31:47
    Od: "lublex" <l...@o...pl>

> [...]
    > określenie "złodziej" grozi mi kara tylko i wyłącznie wtedy, kiedy tamten
    > przed sądem udowodni, że nie jest złodziejem lub, że nie dokonał

    Takie przykłady to sobie możesz rodzince przytaczać. Swojej. Będziesz miał
    poklask na którym tak Ci zależy. W tekście wątkotwórcy ich nie ma. Na grupę
    się więc nie nadają. Ale jeśli nawet by były, to podaj podstawę ścigania z
    urzędu zanim kolejne głupoty napiszesz.

    pozdr
    lublex

  • 13. Data: 2013-02-18 22:38:01
    Od: "Yogi\(n\)" <y...@k...pl>

> [...]
    > złodziejem, ale nie mam prawa używać inwektyw świński ryj, jebany
    > złodziej itp. Za "świński ryj", czy przymiotnik "jebany" grozi mi

    Przesadzasz. Można śmiało nazywać chamem, chujem, pijakiem i typem spod
    ciemnej gwiazdy. Wystarczy, że sądzia podziela twoje poglądy na temat
    tak nazywanego.

    --
    Yogi(n)

  • 14. Data: 2013-02-18 22:48:15
    Od: stolicaeu <c...@g...com>

    On Monday, February 18, 2013 5:00:11 PM UTC, Budzik wrote:
> [...]
    >
    > przeczytałęś, ale mimo wszystko postanowiłeś zapłacić.
    >

    > Potem umówiłeś się na cenę, ale jak ci kazali dopłacić to dopłaciłeś.
    >

    > I jeszcze oglądałes obsrany kibel... ;-)
    >

    > Mam wrażenie, że zwykły miłościk ekskrementów z ciebie, a jak wiadomo,
    >
    > bawiąz sięgównem zawsze ubrudzisz ręce...
    >

    > A poważnie - pytanie co zrobisz z tym dalej...
    >

    > --
    >
    > Pozdrawia... Budzik
    >
    > b_ud_zi_k_6_1 na poczta kropka onet kropka pl (adres antyspamowy, usuń także "_")
    >
    > Jakiś czas temu pisałem, że przydałoby się stworzyć pl.rec.gry.rpg.towarzyskie

    Drogi Budziku,
    Tak faktycznie podjarałem się tym co widać u nich na stronie - firma budzaca zaufanie
    - poważni klienci - Saleta, czy ten od piosenek w telewizji i kiwneli mnie jak łacha,
    a ja za to im jeszcze zapłaciłem. A historię opisałem po to by przestrzec innych
    przed taką pseudo usługą. Taka jest m.i. idea tej grupy. Wymieniamy opinie,
    ostrzegamy się i pomagamy.

  • 15. Data: 2013-02-18 22:53:04
    Od: stolicaeu <c...@g...com>

  • 17. Data: 2013-02-18 23:22:55
    Od: jerzu <t...@i...pl>

    ?

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 18. Data: 2013-02-18 23:33:02
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    W dniu 2013-02-18 21:39, uzytkownik pisze:

    > http://pl.wikipedia.org/wiki/Zniesławienie

    > Czy nie umiesz czytać?

    Umim, mam fakóltety z czytania.

    > Chyba wyraźnie napisałem, że...

    Tak jak napisałeś, że nazwanie paściarza po imieniu jest
    przestępstwem, do tego ściganym z urzędu.

    VS

    > kogoś lub używanie niestosownych epitetów już nosi i za to
    > chłopak może mieć problemy jak tamten złoży pozew sądowy.

    Ha ha ... to przestępstwa ścigane są z urzędu złożonym pozwem do
    sądu ? Pogrążaj się dalej ... choć nie, nie szalej ... już mi
    się czipsy kończą.

    Kontakt: Wrocław +48 71 718 70 90

  • 20. Data: 2013-02-19 00:00:21
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik stolicaeu c...@g...com ...

> [...]
    > A historię opisałem po to by przestrzec innych przed taką pseudo
    > usługą. Taka jest m.i. idea tej grupy. Wymieniamy opinie, ostrzegamy

    No to kontynuuj, tak żeby już nikt inny się nie nabrał.
    Doliczanie ektra kwoty za rachunek - ewidetnie kantuja na podatkach -
    napisz do US czy UKS
    Żle wykonana usługa - żadaj naprawy, obnizenia ceny itp.

    Naucz ich że nie warto fuszerować.

  • 19. Data: 2013-02-19 00:00:21
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik uzytkownik a...@s...pl ...

    > ale używanie epitetów pod adresem osób jest nie tylko
    > niemoralne, ale także i karalne na mocy Kodeksu Karnego i ścigane jest z
    > urzędu.

    ROTFL...