  • 21. Data: 2011-06-07 18:45:56
    Temat: Re: Da radę ten Lanos?
    Od: BearBag <c...@g...com>

    On 3 Cze, 22:52, "cbnet" <c...@n...pl> wrote:
    > Dawno temu pomagał mi kupować auto na giełdzie fachman (znajomy
    > znajomych) i do takich aut jak to tutaj w ogóle nawet nie podchodził
    > (-liśmy).
    > Z daleka widać, że to pic na wodę fotomontarz.
    >
    > --

    Dajcie już spokoj, auto za 4tyś, pare elementów odmalowanych ale
    przynajmiej ładnie wygląda. A wasze wymagania... szkoda gadać. Nawet
    jak przeszedł mały wypadek to jak podłuznice całe to czego wiecej
    oczekiwać od 13letniego lanosa? Przejechać się po nierównej drodze
    pare km jak tragedii nie ma to wypłacić, byle nie wyszlo wiecej niż
    4tys z opłatami bo wiecej 3 drzwiowy nie jest wart, nawet po takiej
    polerce jak ten z ogloszenia :)
    Osoba która proponuje tego drugiego chyba żartuje. Doprowadzenie go do
    stanu podobnego do tego pierwszego to jakies 1500-2000 i to tylko
    dla zasady że od handlarza nie kupie :)

  • 22. Data: 2011-06-07 20:51:42
    Od: venioo <p...@o...eu>

    Ja bym do tego dodał zamek po stronie kierowcy przykręcony do słupka
    blachowkrętami...

    --
    venioo
    GG:198909

  • 23. Data: 2011-06-07 22:42:47
    Od: PJ <p...@g...com>

    //Nawet jak przeszedł mały wypadek to jak podłuznice całe to czego
    wiecej oczekiwać od 13letniego lanosa?

    nie przeszedł, przecież stoi jak byk BEZWYPADKOWY :-)

    //Doprowadzenie go do stanu podobnego do tego pierwszego to jakies
    1500-2000   i to tylko dla zasady że od handlarza nie kupie :)

    zdecyduj się, bezwypadkowy i cena niższa niż w DE (tzw. okazja) czy
    powypadkowy i przekręt ?

    ramka mówi żeby przekręcić tutaj:
    http://home.mobile.de/KUEMANN ale blachy z Heidelbergu wiec skan
    Briefu byłby mile widziany a wtedy telefon do właściciela i wszystko
    jasne, ale obstawiam ze osoba prywatna miała nim stłuczkę/wypadek,
    naprawa nieopłacalna wiec poszło do lokalnego handlarza złomem a ten
    pchnął dalej na export ...

    ten może tez za jakiś czas wypłynie na allegro: http://tnij.org/260ojro

    P.

  • 24. Data: 2011-06-09 19:29:24
    Od: BearBag <c...@g...com>

    > jasne, ale obstawiam ze osoba prywatna miała nim stłuczkę/wypadek,
    > naprawa nieopłacalna wiec poszło do lokalnego handlarza złomem a ten
    > pchnął dalej na export ...

    nawet jakby dostał ten handlarz to auto za darmo a nie dostał bo na
    częsci spokojnie był wart z 400euro to za chiny ludowe nie opłaciłoby
    się mu go remontowac nawet po małej stłuczce. Przecież on chce za
    niego jakies 800 euro a gdzie transport z Niemiec, ubezpieczenie
    itd...

  • 25. Data: 2011-06-09 22:42:41
    Od: PJ <p...@g...com>

    //nawet jakby dostał ten handlarz to auto za darmo a nie dostał bo na
    częsci spokojnie był wart z 400euro to za chiny ludowe nie opłaciłoby
    się mu go remontowac nawet po małej stłuczce.

    niech będzie ze nie puknięty to 400 euro http://tnij.org/390ojro a
    stuknięty to w granicach 0 - 100, na części nikt takiego Lanosa w DE
    nie rozłoży bo kasy z tego nie będzie, tylko export

    //Przecież on chce za niego jakieś 800 euro a gdzie transport z
    Niemiec, ubezpieczenie > itd...

    jak to było auto z M-V to masz około 200 km do granicy, trafisz jakiś
    powrotny (pusty) kurs to laweciarz weźmie max. 50 euro czyli masz
    koszta na poziomie 150 a pchasz za 800 wiec 650 różnicy minus coś na
    odpicowanie ...

    P.

  • 26. Data: 2011-06-09 22:55:22
    Od: BearBag <c...@g...com>

    > niech będzie ze nie puknięty to 400 eurohttp://tnij.org/390ojroa
    > stuknięty to w granicach 0 - 100, na części nikt takiego Lanosa w DE
    > nie rozłoży bo kasy z tego nie będzie, tylko export

    oj chyba nigdy nie byłes zza zachodnia granicą po auto, poniżej
    200euro nawet nie marz o aucie ktore stoi na czterech kołach. Tutaj
    masz klime, sprawny silnik skrzynie itd. Takie rzeczy łatwo sprzedać
    wiec nikt ich za darmo nie da.

> [...]
    > powrotny (pusty) kurs to laweciarz weźmie max. 50 euro czyli masz
    > koszta na poziomie 150 a pchasz za 800 wiec 650 różnicy minus coś na

    Fantasta z Ciebie, nie ma czegoś takiego jak pusty kurs do Polski, ci
    ludzie zawsze mają lub czekają na towar z którym wrócą do kraju i w
    normalnej cenie a nie 50euro. Nawet by mu na benzyne nie starczyło.