  • 11. Data: 2020-03-10 21:49:06
    Temat: Re: Skarby do oddania ;-)
    Od: sirapacz <n...@s...pl>

    > No niestety TMS4256-10NL ale za to 36 sztuk

    16 nóżek - będzie pająkowanie ale chętnie przytulę

    > Oprócz tego mogę wysłać OMRON-wski sterownik z 68k i 16 sztukami
    > TC514256P-10 do wylutowania.

    reflektuję :)))

    > Można na priv?

    michal w domenie sircomp kropka pl

  • 12. Data: 2020-03-10 21:49:40
    Od: sirapacz <n...@s...pl>

    > P.P.

    poszedł priv ale nie wiem czy doszedł:)

  • 13. Data: 2020-03-12 11:07:49
    Od: Piotrek <p...@p...na.berdyczow.info>

    Kolejna porcja skarbów: do oddania (za darmo) oscyloskop Tektronix 2225.
    Brak sond.

    Trzy lata temu był sprawny i był przechowywany w ciepełku tak więc
    zgaduję, że dalej jest w dobrej kondycji.

    Odbiór wyłącznie osobisty w DC (Włochy) na przykład jutro (piątek) albo
    od soboty w okolicach Podkowy Leśnej.

    Piotrek

  • 14. Data: 2020-03-12 11:39:41
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

    W dniu 2020-03-12 o 11:07, Piotrek pisze:
> [...]
    > zgaduję, że dalej jest w dobrej kondycji.
    >
    > Odbiór wyłącznie osobisty w DC (Włochy) na przykład jutro (piątek) albo

    Ja się piszę :)

    Odebrałbym raczej w sobotę.

    Napisz na adres z nagłówka, to wymienimy się numerami telefonów.

    --
    Pozdrawiam.

    Adam

  • 15. Data: 2020-03-12 11:46:00
    Od: Piotrek <p...@p...na.berdyczow.info>

    On 12-Mar-20 11:39, Adam wrote:

    > Ja się piszę :)
    >
    > Odebrałbym raczej w sobotę.
    >
    > Napisz na adres z nagłówka, to wymienimy się numerami telefonów.

    Przepraszam bardzo, ale jeden z kolegów odezwał się bezpośrednio na
    emaila tak więc sprawa już nieaktualna.

    Piotrek.

  • 16. Data: 2020-03-12 20:03:03
    Od: Czarek <c...@n...fm>

    W dniu 12.03.2020 o 11:07, Piotrek pisze:
    > Odbiór wyłącznie osobisty w DC (Włochy)

    Wpuszczą? Przecież jest pełna izolacje ze względu na epidemię.
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    ;-)

    --
    Czarek

  • 17. Data: 2020-03-13 21:02:01
    Od: sirapacz <n...@s...pl>

    > Piotrek.

    Dziękuję za skarby:)

  • 18. Data: 2020-03-17 23:37:49
    Temat: DZIĘKUJĘ Piotrowi i Pawłowi!
    Od: sirapacz <n...@s...pl>

    Dziękuję za podzielenie się skarbami które posłużą do Amig:)
    Kto by pomyślał, że całkowitym przypadkiem zdobędę części deficytowe nie
    produkowane od "wieków" :))

    Jestem waszym dłużnikiem więc jak czegoś będziecie potrzebować -
    szczególnie z IT - to zapraszam. Postaram się oddźwięczyć:)

    Michał

  • 19. Data: 2020-03-18 11:07:27
    Od: Atlantis <m...@w...pl>

    On 13.03.2020 21:02, sirapacz wrote:

    > Dziękuję za skarby:)

    Ja też się przyłączam do podziękowań. :)

  • 20. Data: 2020-03-18 11:57:16
    Od: Piotrek <p...@p...na.berdyczow.info>

    On 18-Mar-20 11:07, Atlantis wrote:

    > Ja też się przyłączam do podziękowań. :)

    Miłego dłubania ;-)

    Piotrek