    From: "Andrzej Kuća" <p...@g...SKASUJ-TO.pl>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: DX58SO wiatraki na płycie po aktualizacji BIOS
    Date: Thu, 1 Oct 2009 10:02:53 +0000 (UTC)

    Witam, moja płyta to DX58SO z procesorem i7. Niedawno zaktualizowałem BIOS z
    wersji 3435 do najnowszej 4196 (od wersji 4158 poprawnie rozpoznawane są
    pamięć 1333MHz i procesor i7). Po aktualizacji mam tak, że jak włączam zimny
    komputer np. rano to wiatraki na procesorze i z przodu obudowy kręcą się na
    max. obrotach (ok 2000rpm), nie przestają nawet po kilku minutach. Mam
    zainstalowany program Intel Desktop Control Center i w nim pokazuje mi, że
    temp. IO Hub (mostka południowego) to 127 st. C a procesora 0 st C.
    Podejrzewam, że to przez te 127 stopni wiatraki się tak kręcą. Niestety,
    jedynym wyjściem jest ponowny restart komputera, wtedy dopiero prawidłowo
    pokazuje temperaturę IO Hub i procesora. Dzieje się to czasami, nawet nie
    zawsze jak włączam komputer. Próbowałem wrócić do starej wersji BIOSu ale
    niestety nic to nie daje, dzieje się tak samo. Możecie mi powiedzieć, co
    zrobić bo już mnie trafia na całego. Aktualizacje BIOSu przeszły bez
    problemów, pokazało się, że wszystko ok, potem restart, ustawienia domyślne,
    restart i ustawienia takie, jak powinny być. Nie mam już pojęcia co z tym
    zrobić, będę wdzięczny za pomoc.