eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.rec.motocykleDT 125 problem z silnikiem cd.DT 125 problem z silnikiem cd.
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!not
    -for-mail
    From: michu <m...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: DT 125 problem z silnikiem cd.
    Date: Wed, 02 Jun 2010 22:23:37 +0100
    Organization: http://onet.pl
    Lines: 30
    Message-ID: <hu6i51$75u$1@news.onet.pl>
    NNTP-Posting-Host: ust112.p2.interarena.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 7bit
    X-Trace: news.onet.pl 1275513826 7358 213.25.188.112 (2 Jun 2010 21:23:46 GMT)
    X-Complaints-To: n...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: Wed, 2 Jun 2010 21:23:46 +0000 (UTC)
    User-Agent: Thunderbird 2.0.0.24 (Windows/20100228)
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.rec.motocykle:624002
    [ ukryj nagłówki ]

    Witam grupe
    Ciag dalszy problemow z silnikiem w DT 125 o ktorych juz pisalem
    jesienia zeszlego roku w watku:
    http://groups.google.com/group/pl.rec.motocykle/brow
    se_thread/thread/77135cfd0d0b00c6/91377a565457d1da?l
    nk=gst&q=problem+z+silnikiem#91377a565457d1da
    Od tamtego czasu yamaszka stala w piwnicy i teraz sie za nia zabralem
    ponownie, jak juz jesienia stwierdzilem wydech jest ok, wczoraj
    ogarnolem dolot, rozebralem wszystko, wyczyscilem caly syf ktory sie tam
    dostal przez uszkodzony filtr powietrza. Z gaznikiem byl problem, nie
    udalo mi sie go calkiem rozebrac bo jedna ze srob skrecajacych polowe od
    strony wlotu powietrza do drugiej czesci wymaga jakiegos dziwnego
    srubokretu ktorego nie mam, wiec tylko wykrecilem co sie dalo, i
    przedmuchalem kazdy mozliwy otwor sprezonym powietrzem. Po zlozeniu
    wszystkiego do kupy dalej jest jak bylo - silnik na luzie po daniu gazu
    wkreca sie na 10k, chodzi tak pare sekund, po czym gasnie az obroty
    spadna do 7k, zapala i zaczyna chechlac trzymajac te 7k. W trakcie jazdy
    na 1 i 2 biegu rozkreca sie do 10k ale po chwili dzieje sie to samo co
    na luzie. Na wyzszych biegach wogole nie da sie osiagnac wiecej niz 7k
    obrotow, dochodzi do 7k i zaczyna przerywac. Dodatkowo jak jest zimny
    przy gazowaniu na luzie w momencie kiedy pojawia sie problem slychac
    "pufniecia" z tlumika i zaczyna stawiac zaslone dymna. Wogole ma jakies
    problemy z praca powyzej 7k obrotow, nie wchodzi plynnnie na 10k,
    wyraznie wolniej sie rozkreca od 7 do 10 niz od 1 do 7. Wrzucam filmik
    jak wyglada dawanie gazu na luzie:

    http://www.youtube.com/watch?v=gLBsJNiB8j0

    Ma ktos jakis pomysl co tam wymienic/rozebrac zaczynajac od najtanszych/
    najprostrzych do rozlorzenia rzeczy? Czy mam zorganizowac ten dziwny
    srubokret i bardziej rozebrac gaznik ?
    pozdrawiam

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: