  • 1. Data: 2003-09-22 11:19:36
    Temat: DSL1MB awaria modemu i porazka POLPAKu
    Od: "crensch" <c...@p...fm>

    Regularnie co weekend dsl szedl w buraki, dodatkowo jeszcze w tygodniu co
    kilkadziesiat minut na kilka minut zamieral. Wszystko wskazywalo na modem.
    Pewnego weekendu 0 sunchronizacji, wiec zglaszam awarie modemu...byla to
    sobota w poludnie. w niedziele stwierdzono ze to routery dostepowe i to
    przez to (to chyba stara spiewka bo niby co maja routery do tego ze nawet
    pingac modemu nie mozna)...pod wieczor utrzyywali wersje z awaria
    routera...w poniedzialek zostalem poinformowany ze sprawa JUZ zostala
    przekazana do "na sale techniczna". dzwonie regularnie, sie bulwersuje. we
    wtorek dowiaduje sie po tym jak zmolestowalem pania z infolini ze to cos z
    linia i ze to wlasnie sprawdzaja. co ciekawe w srode wpada koles do firmy
    jak mnie nie bylo, mierzy linie - ok. stwierdza ze to walnietymodem i
    odjezdza...no myslelem ze mnie spali.....tyle razy ile dzwonilem istraszylem
    to historia...w koncu kolo piatku chyba przyszedl misiek ktory zostal
    zatrzymany prawie sila, ale fachura jednak poradzil - wymiana modemu i portu
    na polce...i teraz hule....ehhh...cale zycie z debilami....

  • 2. Data: 2003-09-22 14:25:40
    Temat: Re: DSL1MB awaria modemu i porazka POLPAKu
    Od: Marek Moskal <m...@i...p-l>

    crensch napisal(a) [22 Sep 2003]:

    > w niedziele stwierdzono ze
    > to routery dostepowe i to przez to (to chyba stara spiewka bo niby co
    > maja routery do tego ze nawet pingac modemu nie mozna)

    Sesja PPP jest terminowana na routerach dostepowych. Jezeli router nie
    dziala i nie ma nawiazanej sesji, nic nie pingniesz nawet jesli dzialaja
    modemy i transport ATM do routera.

    --
    (moskit-at-irc.pl)