  • 1. Data: 2017-07-26 20:11:13
    Temat: DK8 na południe od Wawy
    Od: adam <a...@p...onet.pl>

    Witam,
    Jak tam prace na 8mce do Mszczonowa? Jadąc na południe pchać się na
    Nadarzyn czy A2-A1? wyjazd po południu, powrót w niedziele wieczorem.
    Dawno tamtędy nie jechałem i nie wiem czego się spodziewać?
    pzdr
    Adam

    ---
    Ta wiadomoĹ>Ä? e-mail zostaĹ,a sprawdzona pod kÄ...tem wirusĂłw przez oprogramowanie
    AVG.
    http://www.avg.com

  • 2. Data: 2017-07-27 20:03:46
    Temat: Re: DK8 na południe od Wawy
    Od: j...@i...pl

    On Wed, 26 Jul 2017 20:11:13 +0200, adam <a...@p...onet.pl> wrote:

    >Jak tam prace na 8mce do Mszczonowa? Jadąc na południe pchać się na
    >Nadarzyn czy A2-A1?

    Zależy o której godzinie jedziesz. Jak z rana to nie ma sensu pchać
    się A2>A1. Jak po południu to w sumie też nie ;) Czas przejazdu jest
    porównywalny.

    https://youtu.be/CLYql08E5MQ

    http://jerzu.waw.pl GG:129280
    Ford Focus MK2 1.6 TDCi 109KM `06