  • 101. Data: 2011-07-14 11:47:28
    Temat: Re: [DC] szynomiszcz
    Od: Sebastian Kaliszewski <s...@r...this.informa.and.that.pl>

    DoQ wrote:

    > Może w ten sposób "kierowca" renault zastanowi się, zanim wjedzie na
    > torowisko i wymusi na kimś pierwszeństwo.

    Za to dupek z tramwaju z prawej nie zastanowi się.

    > To samo tyczy się cymbałów
    > permanentnie blokujących skrzyżowania. Nie wjedziesz - nie przejedziesz
    > - następną zmianę świateł zablokuje kolejny, możesz w ten sposób stać do
    > usranej śmierci.

    Ale jak wiedziesz to sam zablokujesz. I potem jest klops.

    Niestety panowie niebiescy wolą czaić się w krzakach -- jakby blokujących
    cymbałów regularnie zdejmowali ze skrzyżowań wcelu uiszczenia "opłaty za
    bezmyślność" toby w końcu do łbów trafiło...

    pzdr
    \SK

  • 102. Data: 2011-07-14 11:50:51
    Od: Sebastian Kaliszewski <s...@r...this.informa.and.that.pl>

    Artur Maśląg wrote:
    [...]
    > Taki przegubowy Solaris ma 18 metrów długości. Jednoczłonowy tramwaj
    > tramwaj to ~14 metrów (po DC jednoczłonowe nie jeżdżą),

    Jeżdzą. Tak gwoli ścisłości...

    > Pesa ponad 30.

    > Aha, to Twoją "argumentację" chyba trafnie określiłem trollowaniem.

    Przyganiał kocioł garnkowi ;)

    pzdr
    \SK

  • 103. Data: 2011-07-14 12:14:19
    Od: Sebastian Kaliszewski <s...@r...this.informa.and.that.pl>

    kamil/Endurorider.pl wrote:

    > Użytkownik "Artur Maśląg" <f...@p...com> napisał w wiadomości

    > Kobieta wpieprzyła się przed tramwaj i to jest pierwszy błąd a drugi,
    > jeszcze gorszy, to NIEUMIEJĘTNOŚĆ poprawy pierwszego.

    Drugi tramwaj jest poprawę czegokolwiek utrdunia.

    Efekt widoczny na
    > filmie. To jest chore, że musi sie pojawić "instruktor" który powie w
    > którą stronę kręcić kółkiem.

    On nie wygląda na "instruktora", wygląda że wyszedł sobie pokrzyczeć i pomachać
    rękami. Wychodzenie z pojazdu i pyskówka sprawy nie przyspieszy.

    \SK

  • 104. Data: 2011-07-14 12:16:33
    Od: Sebastian Kaliszewski <s...@r...this.informa.and.that.pl>

    kamil/Endurorider.pl wrote:

    > Użytkownik "Artur Maśląg" <f...@p...com> napisał w wiadomości

    > Tak jest dajmy nagrodę wszystkim ludziom, którzy wykazują sie brakiem
    > elementarnych umiejętności a nazywają siebie "kierowcami" i z radością
    > wsiadają za kółko..

    Prawie każdy po zdaniu egzaminu na prawo jazdy wykazuje się brakiem
    elementarnych umiejętności. Ale mowa jest nie o tym tylko o idiotycznej
    eskalacji sytuacji.

    \SK

  • 105. Data: 2011-07-14 12:19:20
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2011-07-14 11:50, Sebastian Kaliszewski pisze:
    > Artur Maśląg wrote:
    > [...]
    >
    > Jeżdzą. Tak gwoli ścisłości...

    Nie wiem czy zauważyłeś, ze to i tak bez znaczenia w zakresie
    omawianego tematu. Pewnie jakbym napisał, że ze świecą takich szukać
    można, to też byś przyczepił dla zasady.

  • 106. Data: 2011-07-14 12:26:52
    Od: Sebastian Kaliszewski <s...@r...this.informa.and.that.pl>

    kamil/Endurorider.pl wrote:

    > Użytkownik "Artur Maśląg" <f...@p...com> napisał w wiadomości

    > Doprecyzowanie informacji.

    Na kolejnym zlinkowany artykule do tego samego filmiku autor twierdzi że wcale
    nie wieadomom że kobieta.

    > Weź mnie nie rozśmieszaj. Kobieta wykazała się brakiem PODSTAWOWEJ
    > WYOBRAŹNI

    Nie -- nie spojrzała albo źle spojrzała w lusterko.

    > oraz PODSTAWOWYCH UMIEJĘTNOŚCI w zakresie manewrowania
    > samochodem!

    Niepotrzebnie się cofał(a).

    > Jeżeli taki typ ci się podoba to idź ja przytul jak
    > następnym razem zablokuje kolejne skrzyżowanie. Jestem przekonany, że
    > nadal będziesz emanował miłosierdziem kiedy w karetce, która utknie w
    > korku spowodowanym takim wydarzenim, umrze ktoś z twojej rodziny bo nie
    > trafił na stół operacyjny o czasie.

    Bo tam mogło być przedszkole, w przyszłości...

    W blokowaniu skrzyżowania ma walny udział prawy tramwaj, który "musi wjechać"
    (jego obowiązuje przepis o zakazie wjazdu na skrzyżowanie gdy nie ma możliwości
    zjechania z niego). A lewy który opuszcza pojazd by wdawać się w pyskówkę też
    jest "niezły"

    \SK

  • 107. Data: 2011-07-14 13:09:37
    Od: "kamil/Endurorider.pl" <f...@g...lp>

    Użytkownik "Sebastian Kaliszewski"
    <s...@r...this.informa.and.that.pl> napisał w

    > Nie -- nie spojrzała albo źle spojrzała w lusterko.

    Na jedno wychodzi. Jeżeli stoi obok tramwaju i chce przeciąć mu drogę a nie
    spojrzała/źle spojrzała (cokolwiek to znaczy) w lusterko to jest właśnie
    brak wyobraźni.

    > Niepotrzebnie się cofał(a).

    Niepotrzebnie wpakowała się PRZED tramwaj.

> [...]
    > ma możliwości zjechania z niego). A lewy który opuszcza pojazd by wdawać

    Odniosłem wrażenie, że gdyby lewy nie wdał się w pyskówkę to ten samochód by
    tam stał 10 minut.

    --
    pozdrawiam
    kml

  • 108. Data: 2011-07-14 13:10:43
    Od: "kamil/Endurorider.pl" <f...@g...lp>

> [...]

    > Prawie każdy po zdaniu egzaminu na prawo jazdy wykazuje się brakiem
    > elementarnych umiejętności. Ale mowa jest nie o tym tylko o idiotycznej

    Do eskalacji doprowadziła osoba kierująca samochodem, która nie była w
    stanie ogarnąć samochodu, którym sie porusza na tyle by zjechać z torów.

    --
    pozdrawiam
    kml

  • 109. Data: 2011-07-14 13:15:05
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "kamil/Endurorider.pl" <f...@g...lp> napisał w wiadomości

    >Jeżeli stoi obok tramwaju i chce przeciąć mu drogę a nie spojrzała/źle
    >spojrzała (cokolwiek to znaczy) w lusterko to jest właśnie brak wyobraźni.

    Przecież kapelusznicy zawsze twierdzą, że przy skręcie w lewo na
    skrzyżowaniu nie trzeba patrzeć w lusterko.....
    Więc zachowała się dokładnie tak jak chcą.

  • 110. Data: 2011-07-14 13:39:32
    Od: Wojtek Borczyk <b...@m...astro.amu.edu.pl>

    On Thu, 14 Jul 2011, RoMan Mandziejewicz wrote:

> [...]
    zawsku-byle-sobie-nie-pomoc,243675.html

    > Po prostu polskie piekło.

    Z ust mi to wyjąłeś! Każdy z nas na drodze może popełnić błąd, zarówno
    mało istotny, jak i taki, który poważnie utrudnia życie lub wręcz powoduje
    niebezpieczeństwo dla pozostałych uczestników ruchu. W normalnych
    warunkach i w myśl tzw. zdrowego rozsądku inni kierowcy widząc takiego
    "drogowego sierotę" powinni zrobić wszystko, żeby jak najszybciej
    rozładować kłopotliwą sytuację i to nie tylko z uprzejmości, ale przede
    wszystkim w swoim własnym interesie. Ale przecież nie u nas! U nas
    prędzej by zlinczowano takiego kierowcę, niż ułatwiono mu przejazd i
    odblokowanie skrzyżowania... :(

    Pamietam, jak sam byłem świadkiem dość podobnej sytuacji na drodze (nota
    bene również w Warszawie, choć jestem pewien, że podobną mentalność
    wykazują też kierowcy innych regionów Polski). Skrzyżowanie ze światłami,
    tory tramwajowe, brak osobnego swiatła do lewoskrętu. Skręcający w lewo
    muszą czekać, aż dla jadacych z przeciwka zapali sie "czerwone", ale po
    jego zapaleniu nie mają zbyt wiele czasu na manewr, bo już za chwilę
    zapala sie "zielone" dla poprzecznego kierunku jazdy. Gdyby wszyscy
    stosowali zasadę nie wjeżdżania na skrzyżowanie przy braku możliwości
    zjazdu z niego, to podczas jednego cyklu zmiany świateł zdążyły by skręcić
    w lewo może dwa, a może trzy auta. Ponieważ jednak do skrętu ustawia się
    na skrzyżowaniu nieco dłuższy sznureczek aut, to udaje się skrecić czterem
    lub nawet pięciu. Szósty niestety ma pecha i w chwili, kiedy znajduje się
    na torowisku ruszają na "zielonym" Ci z jego prawej strony. Ruszają niczym
    na wyścigach "Formuły I", chociaż wystarczyło by tylko trochę zdjąć nogę z
    gazu aby umożliwić maruderowi opuszczenie skrzyżowania. Maruder stara się
    zjechać z torowiska i wysuwa się nieco na pas dla skręcających w lewo z
    kierunku poprzecznego. Nadjeżdżający z jego prawej strony kierowcy zamiast
    wpuścić nieszczęśnika zaczynają objeżdżać go sąsiednim pasem, blokując po
    krótkiej chwili zarówno pas do skretu w lewo, jak i pas do jazdy na
    wprost. Jakby tego było mało, nadjeżdża trawmwaj i... dzwoniąc ładuje się
    w sam środek tego bałaganu. Rezultat - całe skrzyżowanie kompletnie
    zakorkowane. A wystarczyło tylko wpuścić jedno auto, które nie zdążyło z
    niego zjechać przed zmianą świateł... Podobno "myślenie nie boli" - lecz
    czy naprawdę dotyczy to wszystkich? Śmiem wątpić... :(

    Pozdrawiam :)

    W.