  • Data: 2014-03-11 21:28:02
    Temat: [DC] Mandat za brak opłaty parkingowej
    Od: "Arbiter" <n...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

    Dziś dostałem mandat w wysokosci 50zł od ZDM. Najbardziej wkurzające jest to
    ze mandat dotyczy zdarzenia z września 2013 oraz że nigdy nie mialem kwitka
    od parkingowców z mandatem za szybą. Było to pod sklepem gdzie parkowałem 10
    min i jestem niemal pewien ze oplacilem parkowanie za 0,50pln. Moze tak byc
    ze kwit oplacilem w parkomacie, nie wkladalem za szybe i poszedlem do
    sklepu. Wrócilem, mandatu nie bylo wiec po paru dniach wywaliłem kwit oplaty

    Obecnie mam uniemożliwioną obronę - bo kwitów oczywiscie nie trzymam przez
    tyle miesięcy.

    Co robic?
    Jestem wk(*5U&*.y