  • 21. Data: 2014-09-15 14:12:40
    Temat: Re: Czym usunąć zalewę epoksydową
    Od: EM <e...@p...onet.pl>

    Witam
    Jednak zrobiłem to mechanicznie.
    Wyfrezowane gdzie się dało w podejrzanym miejscu, potem reszta jakoś
    doskrobana. To co pomogło w końcowej fazie to działanie lutownica na tą
    zalewę. Potem znacznie łatwiej wyskrobać.
    EdiM

  • 22. Data: 2014-09-15 22:10:57
    Od: Dariusz K. Ładziak <d...@n...pl>

    yorgus pisze:
> [...]
    ntsman/cw2243-hy2966/#t096c245538afe8c49b40aab7399d8
    50e>

    > Chyba ze sie doda inhibitorów, mysle ze jakies fluorki
    > spasywuja niektore metale (aluminium na pewno)

    Fluorki spasywują? Inhibitory na jeden z najbardziej utleniających
    kwasów? Inhibitory to działają z kwasami beztlenowymi głównie - np. pół
    do dwóch procent urotropiny powoduje że kwas chlorowodorowy 9pospolicie
    solnym zwany) ślicznie tlenki żelaza rozpuszcza - a metaliczne żelazo
    żreć przestaje prawie zupełnie, pozostaje mnóstwo czasu na ocenę stopnia
    oczyszczenia z tlenków i wyjęcie detalu bez nadżerek.

    --
    Darek