  • 11. Data: 2009-10-20 21:42:18
    Temat: Re: Czym tanio zrobic -12V z 12V ?
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    Pawel O'Pajak wrote:
    > Jak ujemne LCD, to nie wiem czy tam chocby 1 mA bedzie, a w takim
    > wypadku, to XX 232 ma przeciez pompe na pokladzie i te -12 spokojnie
    > wystawia.

    Mam tu matrycę (inną) 256x128. Żre 7-10mA @ -8V. Max232 się ledwo co
    wyrabia. Więc tak dobrze nie jest.

  • 12. Data: 2009-10-20 22:22:21
    Od: Marek Lewandowski <l...@p...onet.pl>

    On Oct 20, 10:42 pm, Sebastian Biały <h...@p...onet.pl> wrote:

    > Czy aby wydajnośc nie spada drastycznie?

    240x128 mono biega na tym bezbłędnie, więc o ile pytajnik nie ma
    jakiegoś ogromniastego LCD - wystarczy.
    Marek

  • 13. Data: 2009-10-21 00:04:29
    Od: Marek Lewandowski <l...@p...onet.pl>

    On Oct 21, 12:22 am, Marek Lewandowski <l...@p...onet.pl> wrote:
    > o ile pytajnik ...

    Sorry, późno jest, nie zauważyłem, że odpowiadam Tobie bezpośrednio.
    No więc jeśli nie masz kobylastego LCD powinno uciągnąć
    Marek

  • 14. Data: 2009-10-21 08:14:45
    Temat: Re: Czym tanio zrobic -12V z 12V ?śś

    > Mam za 0zł: kilkanaście ICL7660 w szufladzie :P

    To podłącz pod 12V. Zapewne przeżyją

  • 15. Data: 2009-10-24 07:18:52
    Od: "Piotr D." <r...@1...0.0.1>

    Sebastian Biały wrote:

    > I już mialem na nim robić, ale okazało sie, że cena tego scalaka jest
    > jakaś z innej planety ... ~10zł (a w porywach i 50zl :).

    BTW. Gdzie mają takie chore ceny i po 50 zeta tego scalaka sprzedają??

    pozdrawiam