  • Data: 2017-04-15 16:12:12
    Temat: Czym potraktować obcierkę?
    Od: Jacek <k...@a...com> szukaj wiadomości tego autora

    Mam małe przytarcie na zderzaku i chciałbym to jakoś zamaskować.
    Widać białe ryski na powierzchni 10x10 cm. O malowaniu na razie nie myślę.
    Szukam w internecie i widzę różne pisaki, kredki, T-CUt scratch magic itp.
    Przemycie rozpuszczalnikiem i zapolerowanie woskiem troszkę spowodowało,
    że troszkę mniej widać, ale widać nadal.
    Co byście zaproponowali z dostępnych szuwaksów?
    Jacek