  • 11. Data: 2012-10-23 16:03:24
    Temat: Re: Czy .. dlaczego ?
    Od: ALEX <a...@o...pl>

    W dniu wtorek, 23 października 2012 06:58:54 UTC+2 użytkownik Ignacy napisał:

    > Mam dwa aparaty w Play na abonamencie. Abonament długi bo z telefonami.
    >
    > Najgorsze że zgodziłem się przedłużyć abonament.

    Ale z prepaida możesz odejść w KAŻDEJ chwili, więc w czym problem z Freshem?

    --
    ALEX Alpha MR, Pod Cusimą flota japońska nie tylko zatopiła flotę rosyjską, zatopiła
    coś o wiele więcej: mit o wyższości białej rasy :-D

  • 12. Data: 2012-10-23 18:52:01
    Od: "Ignacy" <n...@s...ignacy>

    Użytkownik "ALEX" <a...@o...pl> napisał w wiadomości
    ps.com...
    > Ale z prepaida możesz odejść w KAŻDEJ chwili, więc w czym problem z
    > Freshem?

    Nie chcę im dawać pieniędzy:) Play stosuje praktyki monopolistyczne.

  • 13. Data: 2012-10-23 19:19:02
    Od: ALEX <a...@o...pl>

    ?

  • 14. Data: 2012-10-23 19:46:28
    Od: "Ignacy" <n...@s...ignacy>

    Użytkownik "ALEX" <a...@o...pl> napisał w wiadomości
    ps.com...

    >?

    Darmowe minuty w ramach abonamentu do Play i drożej do innej sieci,
    natomiast z innej do Play drożej niż z innej do innej.

  • 15. Data: 2012-10-23 19:52:23
    Od: ALEX Alpha MR <k...@s...us>

    Dnia Tue, 23 Oct 2012 19:46:28 +0200, Ignacy napisał(a):

    > Darmowe minuty w ramach abonamentu do Play i drożej do innej sieci,

    Ale ja pytam o ten przymus bycia w prepaid, bo nijak tego nie kumam.

    > natomiast z innej do Play drożej niż z innej do innej.

    A to już "zasługa" W3.

  • 16. Data: 2012-10-23 21:30:35
    Od: "JoteR" <j...@p...pl>

    "Ignacy" napisał:

    > Darmowe minuty w ramach abonamentu do Play i drożej do innej sieci,
    > natomiast z innej do Play drożej niż z innej do innej.

    Masz absolutną rację, ta sieć nie jest dla ciebie.
    Jesteś idealnym "targetem" sieci Orange.

    JoteR

  • 17. Data: 2012-10-24 05:41:28
    Od: "atos6t" <n...@o...pl>

    Użytkownik "Ignacy" <n...@s...ignacy> napisał w wiadomości

    > Play stosuje praktyki monopolistyczne.

    Nie masz pojęcia co to znaczy "praktyki monopolistyczne".
    Podaj przyklad w Playu.