  • 1. Data: 2010-01-03 17:27:23
    Temat: Czy używany " łatwy " numer jest sprzedawalny ?
    Od: "Tom&Jerry" <h...@h...pl>

    Kiedyś kupiłem łatwy numer w TakTaku coś w stylu 600 700 800, telefon
    uzywałem sporadycznie przez 2 lata, teraz dostałem służbowy więc z tego
    rezygnuje i zastanawiam się czy taki numer używany można sprzedać - czy
    jest sprzedawalny :) ?

  • 2. Data: 2010-01-03 17:31:31
    Temat: Re: Czy używany " łatwy " numer jest sprzedawalny ?
    Od: Tomaszek <t...@o...pl>

    W dniu 2010-01-03 18:27, Tom&Jerry pisze:
> [...]
    > uzywałem sporadycznie przez 2 lata, teraz dostałem służbowy więc z tego
    > rezygnuje i zastanawiam się czy taki numer używany można sprzedać - czy

    Tak, a czemu nie? :) Nie jest to zabronione. A że numerek ładny to
    szybko pójdzie.
    | Ten post to moja prywatna opinia - nie musisz się z nią zgadzać. |
    | Nie należę do żadnej partii politycznej |
    \----------| e-mail: d...@g...com |----------/

  • 3. Data: 2010-01-03 19:30:51
    Od: FD <f...@o...pl>

    Tom&Jerry pisze:
> [...]
    > uzywałem sporadycznie przez 2 lata, teraz dostałem służbowy więc z tego
    > rezygnuje i zastanawiam się czy taki numer używany można sprzedać - czy

    ja chetnie przygarne ten numerek
    daj jakiegos @ do siebie

  • 4. Data: 2010-01-03 19:51:10
    Od: zly <b...@N...fm>

    Dnia Sun, 3 Jan 2010 18:27:23 +0100, Tom&Jerry napisał(a):

    > czy jest sprzedawalny :) ?

    Wpisz w allegro "złoty numer" lub "platynowy numer"
    --
    marcin

  • 5. Data: 2010-01-04 11:56:00
    Od: KuFeL <k...@s...o2.spam.pl>

> [...]
    > uzywałem sporadycznie przez 2 lata, teraz dostałem służbowy więc z tego
    > rezygnuje i zastanawiam się czy taki numer używany można sprzedać - czy

    jakas prowokacja? ten numer nalezy do RMF'u

    Pzdr,
    KuFeL
    --
    gg:71218 / http://kufel.bloog.pl
    http://www.zachody.pl / skype:kufel78

  • 6. Data: 2010-01-04 12:03:00
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    KuFeL pisze:

    > jakas prowokacja? ten numer nalezy do RMF'u

    RMF ma dzesiątki numerów w stulu 600 700 800?

    --
    Liwiusz

  • 7. Data: 2010-01-04 12:03:22
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    KuFeL pisze:

    > jakas prowokacja? ten numer nalezy do RMF'u

    RMF ma dziesiątki numerów w stylu 600 700 800?

    --
    Liwiusz

  • 8. Data: 2010-01-04 13:29:18
    Od: KuFeL <k...@s...o2.spam.pl>

    W dniu 2010-01-04 13:03, Liwiusz pisze:

    > RMF ma dziesiątki numerów w stylu 600 700 800?

    przepraszam... za szybko czytalem i przeoczylem istotne 'w stylu'

    Pzdr,
    KuFeL

  • 9. Data: 2010-01-04 16:12:50
    Od: "Tom&Jerry" <h...@h...pl>

    > przepraszam... za szybko czytalem i przeoczylem istotne 'w stylu'

    no właśnie, róznica jest w jednej cyferce, początek jest 600 koniec 800 a
    środek zaczyna się na 7 i nie wiem czy taki numer jest
    coś warty, czy jest sens bawić się ze sprzedażą, z drugiej strony jak patrzę
    na allegro na złote i platynowe numery to wg mnie o wiele gorsze chodzą po
    strasznie wysokich cenach

  • 10. Data: 2010-01-04 19:20:09
    Od: Grzexs <g...@g...pXl>

> [...]
    > patrzę
    > na allegro na złote i platynowe numery to wg mnie o wiele gorsze chodzą po

    Prawie robi wielką różnicę.

    Chodzą... Hmmm... Może... są wystawiane?

    --
    Grzexs