  • Data: 2011-05-28 11:37:09
    Temat: Czy to zaczął się sezon kradzieży drobnych elementów?
    Od: Jan <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Wstaję ja dziś rano, spoglądam na świat przez okno
    i widzę, że z kół mojego samochodu znikły kołpaki.
    Przez ponad cztery lata się uchowały, oryginalne,
    kupione z nowym samochodem. Niczym nie zabezpieczone.
    Pytam w sklepie firmowym - mówią, że nowe są po 100
    sztuka. Rozejrzałem się szerzej po przydomowym parkingu
    i widzę, że nie jestem jedyny, że i sąsiadowi też
    zdjęli i zabrali.

    Czy to początek sezonu na takie kradzieże? Dwa lata
    temu oderwano mi znaczek firmowy szewroleta, ale to
    było na początku wakacji, kiedy uczniowie się nudzą.
    Teraz jeszcze się uczą przecież, więc to chyba
    z chęci zysku? Czy gdzieś indziej też się dzieje
    coś podobnego? Jeśli to moda, sezon czy inna plaga
    o dużym zasięgu, trzeba by może ogłosić alert jakiś?

    Jan